کتابهایی که مانده بر دل آرزوی آنها !

خب;
طی بازی جدیدی که هر چند مدت یکبار این وبلاگ نویس های فعال راه میندازن
, بازی این بار اینه که چنتا یا بهتر بگم نام چندین کتابی که شما خیلی دوست داشتید اونها رو مطالعه کنید و به قولا قسمت نشد یا گیرتون نیومد رو بنویسید … دوست جدیدی ما را به این بازی دعوت کرد.

بهترین کتابی که مطالعه کردم که خیلی توی زندگی روزمره بهم کمک کرد, کتاب پیامبر و دیوانه اثر جبران خلیل جبران بود که اینقدر روم تاثییر گذاشت که یه وبلاگ راه انداختم با عنوان نامه های عاشقانه یک پیامبر وب نویس که خدا رحمتش کنه … به دلیل بی کفایتی مسئولین هاستینگ, دامین از دستم پرید و به اینجا روی آوردم !!!

نه اینکه ما هم کلی اهل مطالعه هستیم !!! در حد خودمون و اون چیزهایی که خیلی دوست داشتم مطالعه کنم و قسمت نشد این چنتا کتاب زیر هست :

کویر اثر دکتر علی شریعتی

کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

کت انگلیسی ایوب اثر صادق هدایت

بوته زار اثر علی محمد افغانی

سلوک اثر محمود دولت آبادی

باغ آلبالو اثر بزرگ علوی

بابا گوریو اثر بالزاک

خب منم این دوستان رو به این بازی دعوت میکنم :

وبرگرپا برهنه بر خطزیر خط آی تیپاپیون

پی نوشت :
اگر دوستان ما یه خورده همگی آی تی باز هستن دیگه تقصیر من نیست
, ما هستیم و این چنتا دوست. یه وقت فکر نکنید ها که تازه وبلاگ نویسی رو شروع کرده ام , با امسال میشه 6 سال !!!

8 پاسخ to “کتابهایی که مانده بر دل آرزوی آنها !”

  1. raoros Says:

    wooow
    6 سال!
    مرسی که نوشتی
    کیمیاگر احتمالا اثر پائولو کوئیلو ست،
    😉

  2. عرفان Says:

    مرسی, پست رو ویرایش کردم ..

    بازم ممنون …

  3. مهرداد Says:

    مرسی
    ایشالا بعد از امتحانا حتما می نویسم در موردش

  4. maryamss Says:

    کیمیاگر خیلی قشنگه.حتما وقت کردی بخون.

  5. maryamss Says:

    6 سال؟پس یه وبلاگ نویس حرفه ای هستید.موفق باشید

  6. mohsen Says:

    سلام.
    با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم.
    به امید دیدار.

  7. gajamoo Says:

    ببین چه افتخاری نصیب من آشخور تو این وردپرس شده!
    همه حرفه ای.
    هنوز 4 ماه هم نشده.
    شاید بخاطر همینه که بلد نیستم حرف بزنم و مثل نی نی کوچولو همش …………!
    موفق تر باشی

  8. عرفان Says:

    این حرفا چیه عزیز ; درسته که 5 سال و چند ماه وبلاگ نویس هستم, ولی از خودتون ام !!

    گرمی و سردی روزگار اینترنتی رو چشیدم !!

    اینجا دیگه خونه آخرمه …

بیان دیدگاه