شکار لحظه ها !

سلام;
امروز صبح داشتم از خونه میرفتم بیرون که چشم افتاد به این دوست قدیمی و کوچولو … درست یه 2 سالی میشد ندیده بودمش ! کلی بزرگ شده
, هر چند جرعت کافی رو نداشتم که بهش نزدیک بشم !

طفلکی داشت توی این آفتاب صبحگاهی, خودش رو گرم میکرد 🙂

 

این سگ هم طفلی داشت دنبال غذا میگشت !!

 

پی نوشت :
حتما حالا دارید میگید خونه ما 100% توی جنگل هست که انواع و اقسام حیوانات رو دور خودمون جمع کردیم, به خدا اینها از فرط گرسنگی در فصل زمستون به شهرکهای حاشیه نشین روی میارن.

:: در ضمن قسمت درباره خودم رو هم راه انداختم, همراه با عکس خودم !!!!

 

7 پاسخ to “شکار لحظه ها !”

  1. raoros Says:

    راستش من اولش یه مقدار تعجب که کردم! روباه اونم تو شهر!
    ولی خوب چه نازه، من تا حالا ندیدم، گرسنه ان… 😦

  2. shamisalwati Says:

    در سرزمین ما برای انسان ارزش قائل نیستند تا به رسد به حیوانات

  3. maryamss Says:

    آخی چه نازه.تو کارتون مهاجران اون دختره که روباه نگه می داشت؟این روباهه منو یاد اون روباهه انداخت.عین همن….همیشه فکر می کنم کاش اونا که سگ نگه می داشتن به جاش روباه نگه می داشتن.نازن ترن اخه

  4. ali Says:

    تو رو خدا سیاسیش نکنید . داریم با عکس ها حال می کنیم .

    بنرت خوشکل شده .ولی فکر کنم یه کم نارنجی هم بیاری توش بد نباشه .

  5. رامن Says:

    با درود فراوا ن
    خيلي ممنونم .
    چقدر روباه قشنگيه!واقعا با شما دوست بود؟؟ وقتي خواستين عكس بندازين هم در نرفت؟خيلي جالب بود . دست تان درد نكنه. من باز هم به ديدنتان ميام .

    عرفان :
    سلام; آره این روباه دوست منه, چند سال پیش حتی بهش دست هم میزدم, ولی الان که دیگه بزرگ شده جرعتش رو ندارم !
    داشت منو نگاه میکرد با تعجب و منم ازش عکس گرفتم.

    شکار لحظه ها به همین میگن دیگه !:)

  6. lukadium Says:

    الحق که عجب لحظه ای رو شکار کردی!
    وبلاگ خیلی خوبی داری و اینجور که معلومه صاحب هنر هم هستید.به صفحه ی فوتوبلاگت رفتم ولی سر کاری بود!
    شما تو فلیکر اکانت نداری؟

    عرفان :
    سلام دوست عزیز … در مورد وبلاگ مرسی و ممنونم بابت لطفی که به این چنتا صفحه اینترنتی دارید, در مورد صفحه فتوبلاگ من واقعاً شرمنده ام چون مشغله های کاری اینقدر غیر منتظره هستن که وقت نمیذارن که ما یه دستی به سر و روی وبلاگ بکشیم.

    متاسفانه من توی فیلکر اکانت ندارم و خیال شما رو هم راحت کنم که فیلکر الان 2 سالی میشه برای من فیلتر هست…

    با هر اکانتی که میگیرم امکان دسترسی بهش ندارم.

    موفق باشید.
    عرفان

  7. melisa Says:

    salam.robahe mano yade adamaii andakht ke cheshashon eyne roobaheo bazi khasayeseshonam shabihe hamin roobahe..ye dafe tanam larziid

پاسخی بگذارید

