گل نرگس

نام نرگس تداعی گر خاطرات زیادی برای من هست, ائم از تلخ و شیرین … وقتی گل نرگس رو میبینم یاد زمستان میافتم, و خاطرات تلخ و شیرین چند سال پیش خودم …
یاد اون همه بوته گل نرگسی که در فصل زمستون میان درختان خالی از میوه درون باغی کوچک که برای اولین بار از نزدیک شاهد آن بودم غنچه باز کردن و من با تمام علاقه ای که نسبت بهش داشتم آن را چیدم !!!

این چنتا کاغذدیواری رو میذارم برای دیگر دوستان که در صورت تمایل اگر مایل بودن ازشون استفاده کنن, سایز تصاویر 1280×960 هستش. امیدوارم لذت ببرید.

اون دوست عزیزی هم که به دنبال عکس گل نرگس با کیفیت بالا بود, بفرمائید🙂
من عکاس حرفه ای نیستم
, ولی عکس های زیادی در طول زندگی خود گرفته ام, بیشتر آن ها حاوی تصاویری از طبیعت است, که اگر عمری باقی بود به مرور آنها را اینجا خواهم گذاشت.

پی نوشت :
هوای تهران بس سرد و برفی شده است … عکسهایی تهیه کردم که اون ها رو هم در روزهای آینده میذارم …

25 پاسخ to “گل نرگس”

  1. raoros Says:

    wow!
    عجب کیفیتی داره، با چه دوربینی گرفتید؟

  2. عرفان Says:

    یه سایبر شات معمولی !

  3. ali786 Says:

    سلام
    اولا سایبر شات معمولی نیست بعد هم خود سایبر شات تنظیمات دستی هم داره ، تازه نکته اصلی تو مهارت عکاس در زاویه ، نور و …
    عرفان کارت 20 خوب شد اومدی اینجا همسایه شدیم تو مجید دلم می گیره.

    یا علی مدد .

  4. عرفان Says:

    درسته که سایبر شات معمولی نیست … منظورم از توی مدل های متفاوتش .. تنظیمات دستی هم یه کوچولو داره … اونم برای من که زیاد متوجه نمیشم !!!

    یه دوست دارم که یه روز نشست برام کلی توضیح داد که آخرش همه اش رو قاطی کردم …🙂

    ما مخلصیم, مجید هم بد نیست… باید بهش عادت کنی عزیز …

    موفق باشید.
    عرفان

  5. باران Says:

    من نرگس رو دوست دارم.ممنون
    قرمز باشی

  6. raoros Says:

    سلام
    شما رو در اینجا به بازی دعوت نمودیم، باشد که مقبول افتد

    http://raoros.wordpress.com/2008/01/27/unread-books/

  7. محمدحسن Says:

    سلام آقا عرفان
    بسيار از ديدن شما خوشحالم
    كارها تون خيلي زيبا بود
    من شما تو وبلاگم لينك كردم
    اميدوارم آشنايي ادامه داشته باشه

  8. [EHSAN] Says:

    سلام
    ميگم آقا مگه شما رزوليشن مانيتورت چقده كه والپيپرات اينقده بزرگند؟
    مانيتورت چند اينچه؟
    مارك و مدلش چيه؟
    با تشكر

  9. عرفان Says:

    رزوليشن من 1280×1024 هستش دیگه … ویندوزم ویستا هست ..🙂

    اگه شما ناراحتید سایز تصاویر رو بکنم 800×600 که نه سیخ بسوزه و نه کباب !!

    من این تصاویر رو با سایز بزرگ میذارم تا دوستان بتونن ازشون استفاده کنن, مخلصیم !

  10. بید مجنون Says:

    آقا بسیار عالی بود این نرگس ها.بله همونطوره که گفتی .من عاشق نرگسم.ممنون که لینکت رو برام گذاشتی.دستت درد نکنه واسه عکس زیبات.میگم شکسته نفسی میکنی؟این عکس که خیلی خداست.بازم از این عکس ها بزار که من مشتریش ام شدید!!!!!!!!!
    شاد باشی نرگسی

    عرفان:
    خواهش میکنم دوست عزیز, من عکس زیاد میندازم و اکثراً با نیت کاغذدیواری هست و اگه عمری بود چشم بازم عکس میذارم

  11. سبحان Says:

    بسم الله
    آقا عرفان ممنونم به خاطر اين عكسهاي زيبا و با كيفيت …
    يه چند تا عكس از مسجد جمكران هم داريد ؟ ( با كيفيت عالي )

    محمد حسين

    عرفان :
    سلام, بایستی یه نگاهی به آرشیو بندازم, اگه بود حتماً میذارم

    موفق باشید.

  12. BAHAREH Says:

    GHASHANGAN……………….AFARIN.

  13. مجتبی Says:

    vaghean mamnon az aks haye ba keifiyateton
    ajreton ba agha emame zaman

  14. ساسو Says:

    ده س مریزاد آفرین به اون همه سلیقه گل نرگسات حرف نداره ابته عکساش

  15. امیر Says:

    Love is…
    .light from heaven A spark of that immortal fire The master key that opens the gates of happiness A second life it grows into the soul warms every vein and beats in every pulse To the moral nature exactly what the sun is to the earth The beauty of the soul love does not consist in gazing at each other but in looking outward in the same direction love is the dawn of civility and grace love the enchanted dawn of every heart love is the principle of existence and its only end

  16. مریم Says:

    سلام عکسهایی قشنگین منو یاد نرگس زهرا میندازه خیلی قشنگن کاش اقام بیاد

  17. آفتاب Says:

    سلام منم حس خوبی به گل نرگس دارم .گویی یه جور عشق باحیاست . به قول مریم آمیحته است با یاد مهدی آل محمد.در پناهش سربلندباشی.

  18. برهان Says:

    سلام ببخشید می خواستم بپرسم کلا چند نوع نرگس داریم؟
    باتشکر.

  19. fatemeh Says:

    خدا قوت – نرگسا خيلي قشنگن

  20. saeid Says:

    well
    please show the yas flower picture
    thank

  21. آرمین Says:

    سلام
    بابا دمت گرم عجب عکسهای با کیفیتی گرفتی می خوان از توی مانیتورم بیان بیرون می تونم بپرسم مارک دوربینت و مدلش چیه؟ مرسی

  22. گلی Says:

    سلام
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی عکسات قشنگن
    اصلا محشرن
    بابا تو خیلی شکسته نفسی میکنی هاااااااااااااااا
    عکس هات خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی حرفه ای اند
    بازم عکس گل بذار
    من عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق گلم
    خیلی آفرین
    شاد باشی
    فعلا بابای

  23. 2nya Says:

    khily ghashang vali fek konam ghamgini are?

  24. nima izadi Says:

    salam mamnoon az ask hay zibayetan merci moafagh va piroz bashid hamishe

  25. ma-hi Says:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    با سلام واقعا زیبا بودن

    عطر وفایَ نرگسش در حرم دل من معجزه ها میکند پرستو نگاهش در دل مسکین ما شور و شفا می کنَد َ

پاسخی بگذارید

