سفری کوتاه به دیار سیدالشهداء

سلام, امیدوام حالتون خوب باشه.
چند وقتی هست که دوستان زیادی ایمیل میزنند که اگر امکانش هست عکسهایی از حرم امام حسین «ع» رو برای دانلود بذارم تا استفاده کنند.
چون در بدر ورود به ماه محرم هستیم تعداد 30 عکس از کربلا و حرمین امام حسین «ع» و حضرت ابوالفضل «ع» رو برای دانلود میگذارم که امیدوارمفید واقع بشود.

moharam-pictures-29

moharam-pictures-01

moharam-pictures-02

moharam-pictures-03

moharam-pictures-04

moharam-pictures-05

moharam-pictures-06

moharam-pictures-07

moharam-pictures-08

moharam-pictures-09

moharam-pictures-10

moharam-pictures-11

moharam-pictures-12

moharam-pictures-13

moharam-pictures-14

moharam-pictures-15

moharam-pictures-16

moharam-pictures-17

moharam-pictures-18

moharam-pictures-19

moharam-pictures-20

moharam-pictures-21

moharam-pictures-22

moharam-pictures-23

moharam-pictures-24

moharam-pictures-25

moharam-pictures-26

moharam-pictures-27

moharam-pictures-28

moharam-pictures-30

تنها نکته ای که لازم به ذکر هست این است که سایز اصلی تصاویر 3592×2944 با رزولوشنDPI 1200 هست که من بنا به سرعت کم اینترنت با سایز 800×600 عکس ها رو قرار دادم که امیدوام دلگیر نشید. عکسها متعلق به آرشیو عکسهای چاپ و طراحی شخصی خودم هست که دیدم داریم به محرم نزدیک میشیم و خیلی از دوستان درخواست کرده بودن قرار دادم. عکس ها مختص طراحی بنر و پوستر در سایز های بزرگ تهیه شده که بازم شرمنده ام که نمیتونم با سایز بزرگ براتون بذارم … فقط برای اینکه حجم هر عکس بالغ بر mb 15 هست.

شاید و پیروز باشید.
عرفان

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

29 پاسخ to “سفری کوتاه به دیار سیدالشهداء”

  1. علی افشار Says:

    پست مناسبی بود عرفان جان . ممنون

  2. amir_hesari Says:

    salam
    age tonesti va khasti linkeshono be man bede ta toye tapic moharam bezaram

  3. یاسر کمالی نژاد Says:

    منظره تصویر سوم قشنگ بود
    البته فقط منظرش !

  4. websun Says:

    دمت گرم

  5. سعید حسینی Says:

    دستتون درد نكنه
    عالي بود
    خيلي حالم رو دگرگون كرد
    ممنون

  6. يك خبرنگار درپيت Says:

    سلام و درود
    دست شما درد نكنه
    اجرت با صاحب همون گنبد و بارگاه
    يا حق

  7. skull graphic Says:

    با سلام
    ايول خيلي خوب كاري كردي فقط يك سوال:
    خودت رفتي كربلا و اين عكسارو گرفتي؟
    با تشكر از اين همه عسك
    skull graphic

  8. امین Says:

    عرفان جان خیلی ممنون
    فقط یه درخواست داشتم
    اگه می شه این عکس آخر رو به این ایمیلم با همون سایز اصلیش بفرست
    بدجور دنبالشم.
    خیلی ممنون
    ایمیل:
    amindota@yahoo.com

  9. سید محمد Says:

    ممنون.
    قربون چشمهای عسلیتون

  10. گرافیکس Says:

    سلام
    چقدر دیر متوجه این عکسا شدم عرفان! حیف شد ..
    آرشیو خیلی خوبی ه
    موفق باشی

  11. مجتبی Says:

    با سلام
    اگر عکسهای فوق را با رزولشن اصلی خواسته باشم چه باید بکنم

  12. مجتبی Says:

    ممنون از عکسهای بسیار زیبایی که گذاشتی

  13. جلال گلشیرازی Says:

    خیلی ممنون
    فقط یک درخواست داشتم
    اگه می شه این عکس آخر رو به این ایمیلم با همون سایز اصلیش بفرست

    خیلی ممنون

    عرفان :
    دوست من, اگر سرعت من خوب بود که همه رو با سایز بزرگ میذاشتم … مشکل اینجاست که سرعت من خیلی پایینه …. 😦

  14. مريم Says:

    خيلي قشنگ از ت ممنونم

  15. نيلوفر Says:

    ممنون از عکسهای بسیار زیبایی که گذاشتی

  16. بی نام ونشون Says:

    تصاویر خیلی قشنگی بود کاش میشد برای یک یار بریم اونجا از این تصاویرتون خیلی متشکرم بااین تصاویر حال وهوای روحیمون عوض شد

  17. اصغر نوروزپور Says:

    با سلام وخسته نباشی.عکسهای بسیار خوب و جالبی بود من که حظ کردم.اقا عرفان دستت درد نکنه.

  18. mahtab Says:

    tanha chizi ke mishe goft ajreton ba en 2 aziz ke ma javonharo saati az tasavir va donyae por fesad biron avordi

  19. داداشی Says:

    به امید روزی که عاشقان با امنیت برن پابوس آقا

    زحمت کشیدی
    یا علی

  20. راننده كاميون Says:

    دمت گرم داشي
    خيلي باحال بود
    ايشالا همه جوونا باضمانت ايندو عزيز به آرزوهاشون برسن

  21. سید روح اله هاشمی منش Says:

    دست شما درد نکند . انشائالله قسمت ما هم بکنه بریم پابوس آقا امام حسین

  22. بهنام كيا Says:

    دل سوي تو اشتياق دارد افسوس كه بال و پر ندارد

  23. حميد مطيع Says:

    سلام.
    مي‌خواستم فقط نظرمو در مورد روزنامه‌ي همشهري و كاري كه كرده بگم.
    البته نه، در مورد حرف شما بگم بهتره.
    به نظر من مهم نيست كه مردم چكار مي‌كنند. همشهري نباشه، يكي ديگه اين كار رو مي‌كنه.
    يكي ديگه نباشه، يه نفر پيدا مي‌شه كه از اين طرح استفاده كنه.
    ولي اگه من جاي شما بودم اين نگرش رو داشتم كه؛ خدا رو شكر كه طرح من انتخاب شد…
    من خودم هر موقع در مورد ائمه كاري كه بهم واگذار مي‌شه به اين ديد نگاه مي‌كنم كه: «منو انتخاب كردن واسه اين كار و خدا كنه كه لياقتش رو داشته باشم»، نه اينكه بخوام افه بيام و بگم: «حتما من لايق‌تر از همه بودم».
    خدا رو شكر كن و بذار همه از خداشون باشه كه كارهاي شما رو چاپ كنند…
    پيشنهاد مي‌كنم بجاي اينكه عقب‌نشيني كني، حتي اين كار انگيزه‌اي باشه كه كاراتو با كيفيت بهتر رو سايت بذاري كه هر كجا هر كي ديد يه اي والله، يه صلوات، يه آفرين، يه دعاي خير برات داشته باشه. ايناست كه كار آدما رو راه ميندازه، جايي كه خودمون هم نمي‌فهميم كه چطور كارمون راه افتاد…
    بذار اينقدر كاراتو اين و اون چاپ كنند تا اگه يه وقت نبودي، جاي خاليت همه جا معلوم بشه. بذار تبليغ مجاني واسه كارات انجام بشه. حالا كه يكي مثل روزنامه‌ي همشهري اومده سراغت، بذار كارات همه جا پخش بشه.
    امروز اين، فردا خيلياي ديگه ميان و التماست مي‌كنند…
    ناراحت نباش، اين مي‌تونه يه فرصت باشه….

    عرفان :
    شاید حق با شما باشه …

    ولی دیگه تصمیم گرفته شد و رفت ..

  24. حميد مطيع Says:

    اگه دوست داشتي، زنگ بزن صحبت كنيم.
    كارت داشتم، ولي نمي‌دونم چجوري باهات حرف بزنم.
    ممنون.

  25. گلشیرازی Says:

    عکس دوم فوق العاده است

  26. گلستانی Says:

    سلام

    در گلستان شهدای اصفهان شهیدی به نام «شهید جلال افشار» مدفون است که میگویند در یک برنامه تلویزیونی اشاره به این شده است که ایشان از اصحاب امام زمان اند(طبق نظر ایت الله بهاالدینی) . میخواستم کمی در مورد این شهید تحقیق کرده ودر سایت برای ما مطلب بزنید.

    اجر شما با سالارشهیدان

    عرفان :
    والا بنده هم بی اطلاع هستم … جستجو میکنم و حتماً خبرش رو میذارم …

  27. فرید Says:

    سلام

    تصاویر عالی بود انشا الله هر چه زودتر زیارت عتبات نصیبمان شود.

  28. مهدی Says:

    لطفاً اگر امکان دارد عکسهای را با کیفیت و اندازه واقعی برام ارسال کنید می خواهم در طراحی بنر از ان استفاده کنم
    پاداشت باشه با صاحب این ماه

  29. علی اکبر Says:

    دعا میکنم ثابت قدم باشید.
    یا حسین(علیه السلام).

بیان دیدگاه