پوستر سیدالشهدا به مناسبت محرم

سلام

بعد از مدت ها یک طراحی مذهبی دیگه از من, اینبار یک پوستر به مناسبت محرم که قرار هست در دو نسخه چاپ بشه. در نوبت اول بر روی بنر و در نوبت دوم پوستر های کوچک امیدوارم خوشتون بیاد

baner-poster-moharam-1387-by-erfan

عرفان

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 پاسخ to “پوستر سیدالشهدا به مناسبت محرم”

  1. علی افشار Says:

    سلام عرفان جان
    عکس وسط خیلی از بکگراند جدا افتاده و به نظرم یه حاله یا یه بافت می تونه کمکت کنه .
    نوشته برای کار بنری فکر می کنم خیلی خوانا نباشه . رنگش را مثلا مشکی کنی یا قرمز به نظرم بهتر برسه . هر چند که شما استاد بنده هستی .
    در کل ترکیب کار خیلی عالی شده . موفق باشی .

    عرفان :
    مرسی دوست عزیز …
    تمامی انتقادات شما رو قبول دارم و تمامی نظریات شما رو قبل از اینکه طرح رو بذارم رو امتحان کردم و از همه قشنگتر این طرح در اومد …

    موفق باشید عزیز 🙂

  2. سيد حميد .س Says:

    بسيار عالي شده
    آفرين عرفان جان
    ياعلي

  3. khak313 Says:

    دسستتون طلا

  4. رضا Says:

    سلام
    دست درد نکنه اجرت با اباعبدالله

  5. وحید روحی Says:

    سلام
    خیلی زیبا بود ممنون

  6. رشيد Says:

    دست گلت درد نكنه

  7. نيلوفر Says:

    خیلی زیبا بود ممنون

  8. محسن Says:

    ایشاالله بری پابوسش

  9. imam hussain tv Says:

    با سلام
    شبکه ای ماهواره ای بنام انوار الحسین ع در ایالات متحده امریکا – واشنگتن به زبان انگلیسی با مخاطبان امریکا و اروپا د رموضوعات ترویج از فرهنگ امام حسین – علیه السلام – در صدد راه اندازی است اگر در امکانتان باشد لوگو یی مود نیاز است
    نام انگلیسی آن
    hussain’s radiance tv

  10. حبیبه Says:

    باسلام وتوفیق برای شما عزیزان اجرتان با سیدالشهدا (ع)

    والسلام

  11. حبیبه Says:

    باسلام من در این نیا فقط عاشق امام حسین (ع) هستم از صمیم قلبم هر روز برایش سلام می فرستم اما نمی توانم به پابوس آقا بروم ولی به خدا دوستش دارم وهمیشه در قلب من مثل خورشید پرنور وزیباست الان هم که دارم این متن را می نویسم دلم برای حرم ملکوتی اش پر میزند اما چه کنم خدا می داند دوتا فرزندم وخودم و خانواده ام و جانم هر چه دارم فدای بچه های آقایم انشالله آقا صدای همه رابشنود وفریاد من را هم بشنود برای شما هم دعا می کنم همیشه موفق باشید آرزوی قلبی من دیدن آن صحن وسرای مقدس برای من هم دعا کنید والسلام فدای لبهای تشنه ات یا حسین (ع)فدای دستهای علم شده ات یا ابوالفضل عباس (ع)

  12. سلمان Says:

    باسلام
    امیدوارم که حالتان خوب باشد مثل ساعتی که من با آقایم خلوت می کنم وهر چه غم وغصه دارم به ایشان می گویم آنقدر دوستش دارم که در حد مغزم نیست عاشقشم عاشق کشته مرداشم . ای کاش خداوند بزرگوار به من لطفی می کرد من به پابوسش بروم مادر م سخت کار می کند ولی پدرم مریض است او خیلی مریض است مادرم می گوید مریضی پدر دوا ندارد چون پدرم خودش نمی خواهد خوب باشد یادم نمی آید که چند سال پیش با پدرم یک صبحانه یا شام خورده باشم پدرم سخت معتاد است ومادرم شبها در تنهایی گریه می کند من می خوام به آقا بگویم که ای کاش اصلا من ومامان متولد نشده بودیم ای کاش بابا از خواب بیدار شود واشک من ومامان راببیند وبه خود بیاید آقا چرا هر وقت که صدایت می کنم قلبم را آرام می کنی پس پدر مریضم را آرام کن که دست بردارد خدایا دیگه نمی توانم بنویسم ..حسین فاطمه دوست دارم

  13. فرید Says:

    در مورد ائئمه همه کار باید انجام دهیم.اجرتان باخدا

پاسخی بگذارید

