کاغذ دیواری وردپرس فارسی – WP

سلام;

خیلی وقت بود میخواستم یک کاغذدیواری واسه وردپرس فارسی {Persian WordPress} و فایرفاکس {Firefox} طراحی کنم که بالاخره این وردپرس فارسی تموم شد … زیاد حرفه ای نیست, ولی تجربه اش بد نبود برام …

میخواستم سبک سنتی و یه جورایی کلاسیک بشه که فکر کنم یه کوچولو موفق شدم …. این کاغذدیواری رو با سه سایز قرار دادم برای استفاده عزیزان !!

اگر خیلی ساده است دلیل داره, به نظر من هر چی کاغذدیواری ساده و شلوغ نباشه روی دسکتاپ خودش رو بیشتر نشون میده …

1280×1024 | 1280×800 | 1024×768

مهرداد پیشنهاد جالبی داد بهم که از این به بعد هر کاغذدیواری که طراحی میکنم با این سایز ها قرار بدم تا دوستان در صورت تمایل استفاده کنند.

برای من مشکلی نداره, با سایزهای خیلی بزرگتر هم میتونم طراحی کنم ولی چون کاربردی نداره پس به همینها پسنده میکنم !!! امیدوارم خوشتون بیاد. و تقدیمش میکنم به تمامی وردپرسی های فارسی زبان !!!

پی نوشت :

از این به بعد شما خواننده { نامه های عاشقانه و تفکرات یک پیامبر نسل سومی } خواهید بود …

برچسب‌ها: , , , , , ,

9 پاسخ to “کاغذ دیواری وردپرس فارسی – WP”

  1. مهرداد Says:

    باحال شده ایول

  2. محمد اميری Says:

    هر چند نظرمو در اين رابطه تو فروم مجيد آنلاين گفتم ، اما بازم اينجا ميگم ، كارت درسته ، زيباو حرفه ايى شده !
    موفق و مويد باشى دوسته من :–)

  3. محمد اميری Says:

    ممـنونم … منم لينكتو اضافه كردم … موفق باشى.

  4. بهنام کاشانی Says:

    خوب بود

  5. Saeid Says:

    wow
    دستت درد نکنه

  6. بهنام کاشانی Says:

    در صورتی که پایینش نام هم ذکر نمی شد ، میتونست در منبع کاغذ دیواری های وردپرس فارسی قرار بگیره .

  7. mohsen Says:

    مرسی

  8. محمد Says:

    ايول كاغذ ديواري !
    * ميبينم كه رو اوردي به روز نوشت و عاشقانه نويسي مجددا ! ها ها ها … ( اين رو با حس بخون )

  9. علیرضا Says:

    حرفه ای شده فقط ای کاش اون اولی رو هم با سایز اصلی میذاشتی!
    موفق باشی …

بیان دیدگاه