طرح به مناسبت دهه فاطميه 87

سلام;

به مناسبت فرا رسيدن دهه فاطميه, همينجوري شروع كردم به طراحي و اين طرح سرانجامش شد كه بيشتر شبيه به پوستر هست تا طرح !!!

همون تكنيك هاي قديمي و كمي تنوع پذيري جديد … اميدوارم مفيد واقع بشه …

برچسب‌ها: , , , , ,

12 پاسخ to “طرح به مناسبت دهه فاطميه 87”

  1. saman_vb Says:

    عالیه..
    موق باشید
    سامان

  2. mahdi Says:

    سلام عرفان بازگشت خوبی بود ..منتظر طرحهای زیبا ونوشته های پیامبر وب هستیم

  3. jevad Says:

    [hgf hc Hfnv h,lni …

  4. jevad Says:

    راستی من میخواستم یه لوگو واسه فوتوبلاگم درست کنم … و همچنین واسه امضای عکسام …
    یه چند تا طرح هم اتود زدم (یه جورایی تایپو گرافی جواد که شکل چغک به خودش گرفته) … ولی ازش راضی نیستم …
    می خواستم بپرسم میتونی کمکم کنی ؟ آیا ؟!!

  5. jevad Says:

    اگه عشقت کش اومد !
    یه نگاه به این بنداز http://jevad.persiangig.ir/image/IMG_1544.jpg

  6. محمد اميری Says:

    به به ، خيلى زيبا شده 🙂
    با اينكه قبلا تو فروم مجيد آنلاين هم نظر داده بودم ، اما تو اينجا نظر دادن يه حاله ديگه ايى ميده!
    موفق و سربلند باشى.

  7. هانی Says:

    سلام آقا عرفان به آیدی من پی ام بدید کارتون دارم خیلی مهمه میخوام با اجازتون یه کاری کنم یادتون نره ها منتظرم

  8. محمد حسين (سبحان) Says:

    ببينم ميگي تكنيك هاي قديمي .. كدوم منظورته …. من كه نميدونم !!! :عاقل اندر:

    موفق باشيد
    محمد حسين

  9. godarzi Says:

    با سلام
    از طرح زيباي شما تشکر مي کنم ولي بهتر نيست نام زيباي حضرت را کامل به تصوير بکشند تا از صدقه اين همه زيبايي روح تشنه ما شايد سيراب شود
    موفق باشيد

  10. ali Says:

    سلام و خسته نباشید…
    کاره جالبی شده و سعی کنید طرحهاتون مخصوصا مذهبیا همه گیرباشه
    نه فقط تعدادی طراح
    ممنون
    یه طراح نیمه آماتور

  11. مريم Says:

    سلام خوب بود
    انشاء الله با تلاش بيشتر به درجات بالاتري از هنر برسيد
    موفق باشيد

  12. ahmad Says:

    با اجازه شما از پوستر شما در سايتمان استفاده كرديم ! البته تا پايان ايام فاطميه

پاسخی بگذارید

