من و N95 8GB

سلام;
نمیدونم چی بگم و چی نگم
, فقط میخوام امکاناتی که خودم از نزدیک امتحان کردم رو بگم شما هم بدونید … آقا چشمتون روز بد نبینه, ما یه خریتی کردیم و 4 ماه پیش رفتیم یه گوشی W850i سونی اریکسون خریدیم 490 هزار تومان ناقابل

اون موقع که این گوشی رو خریده بودم چقدر ذوق میکردم که عجب گوشی ای هست … دوربینش 2 مگاپیکسل هست و از این خیالاتی که هر کسی با گوشی جدید میکنه !!

!
درست دو هفته بعد گوشی اینقدر ارزون شد که گوشی ما دیگه توی گوشی های جدید گم شد و ما به کلی نا امید شدیم و دیدیم تا تنور گرمه نون رو پچسپونیم!!

آره, گوشی رو دقیق 300 دادیم رفت !!! (هر چی بگید حق دارید … خر و …. هستم !!)

حدود 3 ماه گوشی نداشتم تا اینکه پولهام جمع شد و میشد بگی میشه یه گوشی خوشکل و پدر و مادر دار بخری … رفتیم بازار و خلاصه با کلی سر و کله زدن با این مغازه و اون مغازه بالاخره صاحب یک دستگاه N95 8GB شدیم …

 

از تعریفات این گوشی بگید چه چیزا که نشنیدم !!

تنها مشکلی که داره به نظرم و ممکنه به مرور زمان برای شما دوستانی که این گوشی رو دارین دچار مشکل بشه, نداشتن محافظ لنز هست … چون چه بخواید و چه نخواید به مرور زمان خط و خش هایی روی شیشه محافظ لنز میفته که به مرور زمان باعث افت کیفیت در عکاسی میشه ..

کیفیت فیلم برداری هم درست شبیه به دی وی دی هست و واسه خودش یه دوربین فیلمرداری دیجیتال هست !!! در کل راضی هستیم, امیدوارم برای مدت طولانی برام گوشی باشه تا ببینم اون موقع چه گوشی ای میاد و دل ما رو ببره !!

موفق باشید.
عرفان

4 پاسخ to “من و N95 8GB”

  1. [EHSAN] Says:

    سلام
    مبارك باشه عرفان خان گوشي جديد شيريني ما يادت نره فقط!
    راستي كاش گوشي سوني اريكسونه چه ايراداتي داشت؟ كه فروختيش؟ فقط چون دوربينش 2 بود؟

  2. عرفان Says:

    سلام خدمت داداش احسان گل !!
    نه عزیز مشکلی خاصی نداشت … دیدم اونطور که روش حساب وا کرده بودم جوابم رو نداد و خلاصه دوربینش 2 بود و فکوس نداشت!
    تنها مزیتی که داشت خوب باطری نگه میداشت + پخش mp3 اش هم که دیگه حرف نداشت …

    در کل خدا رحمتش کنه !!!

  3. alborz Says:

    سلام عرفان جان.اولاً لنزش ضد خش است و گرد و خاک می گیرد که با پمب باد هر از گاهی قابل حله! و دوم این که بی معرفت نباید یه عکس ازش بگیری و بگذاری؟ حالا از صورت خودت نمی گذاری لااقل از طبیعتی تهران برفی چیزی بگذار:D

  4. 1 دوست Says:

    سلام.
    خوشحالم که بالاخره نمردیم و یه وبلاگ فارسی درست و حسابی، تمیز و حرفه ای دیدیم. کارهاتون خیلی قشنگه. موفق باشید.

بیان دیدگاه