کاغذ دیواری های ویستا

من در کنار طراحی خیلی علاقه شدید به عکاسی دارم و وقتی برای اولین بار کاغذ دیواری های معروف ویندوز ویستا رو دیدم خیلی تحریک شدم که دوربین خودم رو بردارم و سری به باغچه حیاط خونمون بزنم.

و بعد از حدود چند ساعت, حدود یه 100 یا 120 تا عکس گرفتم و برای سری اول این چنتا رو میذارم که به نظرم قشنگ شده و جایگزینی مناسب برای کاغذدیواری دسکتاپ شما خواهد شد. سعی کردم سایز عکسها رو خیلی کوچیک نکنم و با سایز 1280x 960  قرار دادم, امیدوارم استفاده کنید.

2 پاسخ to “کاغذ دیواری های ویستا”

  1. کامیار Says:

    پس بالاخره با وردپرس دات کام به توافق رسیدید!
    موفق باشی جناب گرافیست آماتور، وقت کردی اون غول سیاه پوست رو هم روشن کن😀

  2. مينا Says:

    بد نيست … منم علاقه دارم ………..ميتوني كاراتو واسم بفرستي اخه طراحي رو تازه شروع كردم……. مرسي

پاسخی بگذارید

