ولادت حضرت محمد «ص» مبارک باد!

پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت محمد «ص» را به تمامی دوستان عزیز تبریک عرض میکنم. به همین مناسبت پوستری که قبلاً طراحی کرده بودم را با رنگی شاد در خدمت شما قرار میدم.

veladate_hazrate_mohammad_1387_small

این تصویر هم قسمتی از طرح با سایز اصلی هست :

veladat-hazrate-mohammad-1387-1280x1024_orginal_smallشاد باشید.
عرفان

برچسب‌ها: , , , , , , , ,

9 پاسخ to “ولادت حضرت محمد «ص» مبارک باد!”

  1. سامان ویبی Says:

    شاد باشی عزیزم
    عالیه

  2. Shayan Amiri Says:

    من اصلا راضی ام از تو

  3. EleRam Says:

    مثل هميشه… دست عمو عرفان خودم درد نكنه با اين خلاقيتش… پير شي الهي (با عذت!)

  4. Alinn Says:

    سلام
    خیلی زیباست.انشاءا.. همیشه بتونید به کارتون ادامه بدبد و سالم باشید:)

  5. داریوش Says:

    سلام
    من از طراحی های شما خوشم اومده . ادرس وبسایتم رو گذاشتم براتون . یه گشتی بزنید اگر خوشتون اومد خوشحال میشم که با ما همکاری کنید .
    ای دی یا هو رو هم براتون میزارم . اگر سوالی داشتین اکثرا انلاین هستم .

    به امید دیدار

  6. Gerashvar Says:

    عرفان جان
    واقعا سبکت رو دوست دارم
    واقعا زیباست….

    امیدوارم اون دنیا هم این رسول محبت دست هممونو بگیره….
    امام زمان (عج) هم راضی باشه…
    هم توی این دنیا ازت راضی باشند و هم در اخرت…
    دستت درد نکنه…

    با تشکر – گراشوار

  7. hesam Says:

    عرفان جان سلام

    از هنرمندی و زیبانگاری تو ، هم خوشحالم هم مغرور

    خوشحال ازاینکه تویک ایرانی خداجو هستی
    و مغرور از اینکه به تازگی با دوستی هنرمند آشنا شده ام

    دست مریزاد!
    حسام

  8. سعيد Says:

    سلام شمابه بنده اجازه مي دهيدازاين طرح زيبا پوستر يابنر تهيه كنم ؟

  9. احسان Says:

    سلام،طراح میخواهیم برای بنر ؛سراغ ندارید؟ اصفهان

پاسخی بگذارید

