تقویم دیواری و رومیزی 1388 | سال نو مبارک باد !!!

سلام به تمامی دوستان عزیز
پیشاپیش سال جدید رو به تمامی دوستان تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت برای تمامی دوستان عزیز باشه.

به همین مناسبت تقویمی طراحی کرده ام که میذارم برای نظرخواهی دوستان, این طرح پر از اشکال و ایراد هست که امیدوارم به بزرگواری خودتون ببخشید.

قسمت اول :
تقویم اول یک تقویم دیواری در سایز A3 هست که به مناسبت سال جدید برای دانشگاه علمی کاربردی زده ام, بیشتر شبیه به یک تقویم کارتونی هست .

قسمت دوم :
این طرح زیر هم یک تقویم رومیزی هست که در کنار تقویم بالا طراحی کردم.
عکس های زیباتری هم بود که میشد استفاده کرد, سعی کردم متناسب با فصل و ماهای سال عکس انتخاب کنم.
با وقت کم و امکانات کمی که داشتم نتونستم قشنگ تر از این در بیارمش, ولیکن که امکانش بود زیباتر از این میشد طراحی کرد … ولی خب دیگه …

پ.ن : هر کسی خواست فایل PSD رو بهش میدم واسه خودش به شرطی که یه 10 نسخه هم واسه خودم بزنه به شرطی که کیفیت خوب تحویل بده :دی

به دلیل تقاضای دوستان سورس اصلی این تقویم به فروش میرسد | برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل Mohammadix@gmail.com تماس بگیرید.

شاد و پیروز باشید.
عرفان

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , ,

47 پاسخ to “تقویم دیواری و رومیزی 1388 | سال نو مبارک باد !!!”

  1. سینا Says:

    تبریک میگم کارت واقعا عالیه. اون عنوان وبلاگت رو هم حتما عوض کن. آماتور چیه آخه شما به این حرفه ای. راستی کار گرافیکی هم انجام میدی ؟ هزینه هاش رو بهم اطلاع میدی بهم ایمیل بزن. فایل PSD این تقویم ها یا عکس کیفیت خیلی بالاش رو می تونی بهم بدی. همیشه دنبال یک تقویم خوشگل بودم ماه به ماه چاپ کنم بزنم رو دیوارم.

    عرفان :
    سلام دوست عزیز, ما آماتور بودیم و آماتور خواهیم بود …
    در مود فایل پی اس دی .. عرض کردم که یه شرط داره که 10 نسخه هم به من بدید با کیفیت مناسب :دی

  2. khak313 Says:

    عرفان داداش ترکوندی، دمت جیگر
    آقا خواهشا فایل psd رو ایمیل کنی، منم یه چند تا عکس ته کیفیت براتون دارم + 10 تایی که ذکر کردین
    ولی خداییش کارت حرف نداره (مخ خلاق که می گن همینه)

    عرفان :
    مرسی دوست عزیز
    دوست عزیز فایل پی اس دی حدود 200 مگابایت هست که با این اینترنت نفتی امکان ارسال نیست, باید یه قرار بزاری همدیگه رو ببینیم .. و با هم صحبت کنیم ..

    تو کار چاپ هستید ؟
    چه نو چاپ میخواید انجام بدهید ؟

  3. كامران Says:

    تبريك مي گم هم سال نو رو هم بابت پوستري كه طراحي كرده اي خيلي زيبا شده اگه لطف كني براي من هم بفرستي خيلي ممنون مي شم

  4. زهرا Says:

    خیییلی قشنگ شدن، می شه لطفا یه فایل از اون تقویم دیواری ه به من بدید که بتونم برای خودم پرینت کنم؟

  5. مصطفی Says:

    خیلی زیباست.
    کارت عالیه
    موفق باشی

  6. علی افشار Says:

    جالب بود عرفان جان .ایشالله که این یکی را دیگه تو صفحه تبریکات نوروزی همشهری نبینیم .

    راستی علمی کاربردی کجا و چی میخونی

  7. حسين Says:

    خيلي با حال بود
    دمت گرم(مشهدي)
    داداش واسه من هم بفرست
    ممنون

  8. محمد Says:

    سلام آقا عرفان
    عزیز منم psd اینا رو میخوام میشه یه جوری بم بدی 😦 :-s

    عرفان :
    خط آخر پست رو بخونید … یه شرط کوچولو داره !!!

  9. سلام استاد Says:

    سلام –
    غرض از مزاحمت اینکه من خیلی از این تقویم ها خوشم اومد و دوست دارم که فایلهایشون را با کیفیت بالا داشته باشم

    حتی حاضر به معامله هم هستم

    اگر خواستی بهم زنگ بزن
    *********** رامین زمانی

    عرفان :
    چه نوع معامله ای … ؟

  10. رام Says:

    عالی

  11. سعيد Says:

    آقا واقعا عالي بود . دستتون درد نكنه ، من كه لذت بردم
    اين كه گفتيدحاضر به ارائه فايل psd هم هستيد نشان از نهايت صداقت و احترام شما به بازديدكنندگان سايته و جاي قدرداني داره. اگر لطف كنيد شديدا مشتاقم فايل مربوطه را داشته باشم.

    عرفان :
    اینقدر صبر بر میکنم که یکی پیدا شد بگه چاپ خونه دارم :دی
    خط آخر پست رو بخونید یه شرط کوچولو داره :لول:

  12. Gerashvar Says:

    عرفان جان
    نمرت از 20 شده 22222222200000000000000000 !!!خیلی زیباست!!!
    عالی شده…
    مثل همیشه کارت حرف نداره…

  13. محمد Says:

    اقا عرفان کارت حرف نداره اگه میشه توی یکی از سایتها آپلودش کنی تا ما هم بتونیم ازش استفاده کنیم و برات دعا کنیم

  14. شایان Says:

    راضی ام ازت .

  15. رامین زمانی Says:

    سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاام
    باز من اومدم

    سری پیش گفتم که حاضرم معامله کنم منظورم همون شرطی بود که گفتید ولی من حاضرم در برابر فایل psd با کیفیت بالا ، بجای 10 سری من 15 سری به شما می دهم

    چون در مرام من لینکه جواب محبت را با یک چیزی بالاتر از شرط جواب بدم

    راستی منظر تماست هستم

    عرفان :
    در اولین فرصت تماس میگیرم 🙂

  16. محمد Says:

    عرفان جان آخه من که شهرستانم نمی صرفه 😀
    نمیشه نقدا حساب کنیم 😦

    عرفان :
    من مخلص شما هستم 🙂

  17. سجاد Says:

    با سلام خدمت شما . من طراحی های شما را دنبال می کنم بسیار عالیست.

    من نیز به طراحی علاقه بسیاری دارم. و البته در حد بسیار آماتور برای وبلاگ خودم و چند جای دیگر طراحی کرده ام. من به کمک شما نیاز دارم اگر لطف کنید و مرا راهنمایی کنید بسیار متشکرم.

    – فونتی که برای تقویم دانشگاه برای قسمت نام ماه ها استفاده کرده اید چیست؟
    – من در شهرستان هستم. اگر ممکن است چند نمونه cd که برای کار طراحی مفید باشد برای من معرفی کنید تا تهیه کنم؟
    – عکس های با کیفیت بالا را از کجا می توانم تهیه کنم. مثلا عکس از حرم امام حسین با کیفیت بالا برای چاپ در اندازه بزرگ؟

    خود شما بهتر میدانید؛ به نظر شما من به چه نوع cd یا dvd هایی برای کار طراحی احتیاج دارم؟

    با تشکر از شما

    عرفان :
    دوست عزیز مرسی بابت لطفی که نسبت به کارهای من داشتید …
    اسم اون فونت نستعلیق هست … که با برنامه کلک نوشته میشه, سی دی مناسبت رو اطلاعی ندارم – والا فعلاً مقدور نیست نمونه کار براتون ارسال کنم شرمنده . عکس های با کیفیت توی بازار به وفور یافت میشه …

    شاید باشید.
    عرفان

  18. صمدی Says:

    با سلام خدمت عرفان عزیز
    کار شما واقعا حرف نداره .
    من از طرف هیئت امامین عسگریین (ع) استان قم از شما تشکر می کنم
    و اگر صلاح دونستید فایل PSD تقویم دیواری و رومیزی رو برایم ارسال کنید.
    با تشکر

    عرفان :
    دوست عزیز شما لطف دارید ..
    راستش رو بخوای من در صدد چاپش هستم … به محض اینکه موفق شدم سورسش رو براتون ارسال میکنم .

    شاد باشید.

  19. رامین زمانی Says:

    سلام به استاد خودم
    و سلام به تمامی برو بچ سایت آسان دانلود

    عرفان جان
    من برنامه کلک رو دارم ولی فونتی به نام نستعلیق که شبیه به فوتی که شما استفاده کرده اید باشد را پیدا نمی کنم
    ممنون می شم راهنماییم کنی . راستی البته کلک من نسخه تبلیغاتیه یعنی فقط قابل پرینت گرفته و نمیشود که فایلها را ذخیره کرد امکان داره بخاطر همین باشه

    راستی تو کار ساخت مهر ژلاتینی و چاپ سیلک هم هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    انشاء الله که همیشه شاد و ایرانی باشی

    عرفان :
    سلام …
    باید نسخه کلک اصل و کامل رو نصب کنی …
    در مورد مهر خیر !!

  20. reza rajaei Says:

    سلام داداش عرفان من فایلهای PSD رو میخوام و براتون هم چاپ میکنم ولی شما کجایی که من شما رو ببینم؟
    من شیرازم چطور همدیگر رو ببینیم؟؟؟؟

    عرفان :
    براتون توضیحات رو میل کردم. شاد باشید !

  21. محمد Says:

    سلام عرفان جان
    خب پس بهم میل بده یا اگه به آی دیم پی ام بدی بهتر میشه :d
    mohammad_z1992@yahoo.com

    عرفان :
    حتماً.

  22. Ashkan Says:

    ُسلام عرفان جان
    خسته نباشی واقعاً چه کردی آقــــــا
    خودم رو دست بالا نگرفته باشم، منم طراح گرافیک هستم و توی یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار هستم.
    از کارت واقعا خوشم اومد. با حوصله و با سلیقه تموم
    من دانشجوی گرگان هستم و فعلاً زندگی و کارم تو گرگانه.
    کم میام تهران (بعد از عید). اما خیلی خوشحالم می کنی اگه بتونی CD فایل PSD این تقویم زیباتو واسم با پست بفرستی. هزینه هاش همه پای خودم. ضمن اینکه قول مردونه بهت می دم که 10 تا بیشتر از اون چیزی که خواسته بودی واست بفرستم و هر وقتی که در زمینه تبلیغات کاری از دستم بربیاد واست کم نذارم. بالاخره از بانک طراحی شرکت مایه نذارم، خودم یه بانک طراحی PSD نتیجه 3 سال کار تو شرکت رو دارم. می تونم کمکت کنم
    منتظر خبرت هستم (ایمیل)
    ممنون عرفان جان
    موفق و پیروز باشی
    اشکان – اسپــانتا گرافیــک

    عرفان :
    شما بزرگ ما هستید …
    توضیحات رو ایمیل کردم. شاد باشید.

  23. حسین شرفی Says:

    مثل بقیه کاراتون زیباست

  24. رامین زمانی Says:

    سلام عرفان جان

    نسخه اصلی کلک رو داری قیمتش رو برای ما چند حساب می کنی
    راستی من اهل رشتم چطوری می تونم همیگرو ببینیم

    شرمنده من نهم فروردین جشن تولد نامزدمه ، چجوری می تونم فایل psd لایه باز رو ازت بگیرم
    ممنونت می شم اگر هرچه زودتر بهم خبر بدی

    عرفان :
    دوست عزیز یه چند روز صبر کن فعلاً همه چیز قاطی پاتی شده … بذار برنامه ها رو رو به راه کنم بعد جواب میدم.
    شاد باشید.

  25. مجيد رحماني Says:

    سلام
    كارت بد نيشت ولي اينو بدون كه براي شركتها و سازمانهاي بزرگ طراحي مي كني از رنگهاي سنگين تري استفاده كني. آخه من هم يك طراح هستم و نزديك 6 سال است كه براي دانشگاهها و سازمانها طراحي مي كنم

    عرفان :
    دوست عزیز مرسی … من که گرافیست نیستم … برای سازمانها هم چیزی طراحی نمیکنم … هر چی اینجاست جنبه شخصی داره !

  26. آرش Says:

    سلام . کار خیلی خوب و باارزشی انجام دادین. من ایرادی تو کار شما ندیدم . امیدوارم موفق باشید.

    گرافیک آرش

  27. ساناز Says:

    سلام واقعا کارت عالیه همچنین اون کارات که برا تولد امام حسین درست کردی.منم یه خواهش داشتم میشه فایله پی اس دی رو به من بدی قول میدم به کسی ندم باور کن فقط برا خودم و اتاقم می خوام.

    عرفان :
    دوست عزیز سرعت اینترنت خیلی پایینه و امکان آپلود نیست !!
    شرمنده دوست جان ^_^

  28. panthea Says:

    هم طراحی تقویم ها قشنگ بود و هم ترکیب رنگ ها.
    فقط یک سوال, این طرح ها با چه برنامه ای ایجاد شده؟

    عرفان :
    تمامی طراحی ها در برنامه های :
    Adobe Illustrator CS3
    Adobe Photoshop CS3
    صورت گرفته …

  29. Hamed Says:

    با سلام لطفا فایل رو به ایمیل من ارسال کنید 10 عدد برای شما ارسال خواهد شد لطفا آدرس خود رو در ایمیل ذکر کنید. به این ایمیل اگر ایمیل کنید بهتر است . hamed.pso@gmail.com
    باتشکر منتظر ایمیل شما هستم .

    عرفان :
    دوست عزیز سایز فایل بالاست که با ایمیل نمیشه فرستاد. در ضمن دیگه مدتش تموم شد.

    شاد باشید.
    عرفان

  30. قاسم Says:

    واسه ما هم ایمیل کن
    20نسخه میفرستم
    فقط زود چون کار میخواد بره واسه چاپ
    متشکرات

    عرفان :
    دوست عزیز مشکل اینجاست که حجم فایل ها زیاد هست و قابلیت ایمیل نیست.

  31. aMiN Says:

    با سلام
    طراحي زيبا و فوق العاده بود ولي حيف كه نتونستم استفاده كنم چون كيفيت مناسب نبود!

    عرفان :
    دوست عزیز بعضی از طرح هایی که اینجا با کیفیت پایین گذاشته میشه برای فروش هست که شما میتونید سورس اون رو خریداری کنید …

    شاد و سالی خوب داشته باشید.
    عرفان

  32. احسان Says:

    سلام
    خسته نباشيد عرفان عزيز
    ميبيني چه دوره زمونه اي شده
    يه تقويم طراحي كردم! گذاشتم تو مجيد آنلاين. يه شركت اومده اسم خودش رو زده! و گفته كه خودم طراحي كردم زدش توي سايت و همين مجيد آنلاين !

    اگر امكان داره سورسش رو واسه من هم بفرستيد. با تشكر

  33. مهدی شربی Says:

    سلام
    این فایل psd تقویم ها رو ممکنه برام بفرستید ، خیلی زیبا بود میخوام برا خودم چاپ کنم

  34. جعفري Says:

    سلام دوست عزیز
    سالی پربار و خوبی را برای شما و خانواده آرزومندم
    واقعا کارت حرف نداره عزیز
    میشه زحمت ارسال تقویم رومیزیه برایم بکشی ممنون میشم
    فقط شرمنده نمی تونم شرطتونو ادا کنم.

  35. sara Says:

    تو را خدا برا منم بفرست :))نیاز مبرم دارم زود

  36. sara Says:

    تو را خدا من نیاز دارم :(( ابروم در خطره لینک بده یا برام بفرست دستم به دامنت

  37. باسمه Says:

    سلام. خسته نباشید. کارتون خوبه ولی یه اشکالاتی داره. اگه دوست داشتی برات می گم. ولی دستت توی برنامه ها قویه. فعلا خدانگهدار

  38. مانی Says:

    سلام
    خوبی عرفان جان؟
    در مورد همین تقویم ها که فایلهای Psd رو حرفش زدی ؟
    میخواستم اگه میشه برام میل بزنی، میسی .
    ایمیل یاهو: mani4779@yahoo.com و جیمیل: mani4779@gmail.com
    میسی از لطفت.

  39. رسولي Says:

    سلام عرفان لطفا جهت همكاري در اين زمينه با من تماس بگير

  40. حمید رضا Says:

    سلام آقا عرفان
    به خدا کارتون محشره،حرف نداره
    خیلی چیز قشنگ و تکی در اومده
    میتونم خواهش کنم فایل psd رو بهم بدید
    بدون اغراق فوق العاده قشنگ شده
    ایشالله همیشه انقدر موفق باشین

    عرفان :
    توضیحات رو براتون میل کردم.

  41. سید وحید Says:

    با سلام اگر زحمتی نیست فایل PSD رو به ایمیل ذکر شده بفرستید باشه شرط شما هم قبول براتون می فرستیم .
    موفق باشید من منتظرما

    عرفان :
    دوست عزیز این تقویم در حال حاضر به فروش میرسد البته سورس پی اس دی.
    ایمیل بزنید.

  42. ایمان Says:

    salam ba arze khaste nabashid manam khastare kharide file psd shoma hastam agar momkene baham tamas begirid emailam hast mamnun
    shoma mitunid baram tarahi ekhtesasiyam anjam bedin mamnun

  43. ایمان Says:

    سلام منم فایلشو می خوام شرطتونم قبوله من منتظر تماستونم ممنون به ایملم جوابمو بفرستین با تشکر

  44. نويد Says:

    با سلام -من کارهای زيبای شمارا ديدم. اگه امکان داره نرم افزار طراحی تقويم را به من معرفی کنيد .

  45. سعید اردکان Says:

    سلام آقا عرفان
    سال نو مبارک
    من سعید هستم از همدان . کارهاتون منو شگفت زده کرده اگه لطف کنین شمارتونو بمن بدید ممنون میشم . در ضمن اگه مارو قابل بدونین یه نسخه از فایل PSD کارهاتونو به من بدید میخوام خودمو بکشم (یعنی به قتل برسونم ). چون فکر میکنم هرکی کار شمارو داشته باشه از خوشحالی سکته میزنه . من خیلی خوشحال میشم شماره تلفن شمارو داشته باشم چون خیلی سوالها دارم که باید از شما بپرسم . متشکرم .شاگرد شما

  46. سید امیر Says:

    سلام حاجی
    خیییلی قشنگ هسنتد، می شه لطفا یه فایل از اون تقویم دیواری رو به من بدید که بتونم برای خودم پرینت کنم؟

  47. افشین Says:

    سلام خسته نباشید
    خیلی خیلی قشنگن
    کارت حرف نداره ………..
    من که ازشون خیلی حال کردم
    میشه فایل پی اس دی شو برام بفرستی با کیفیت بالا
    چون می خواستم واسه خودم پرینت بگیرم
    منتظرت هستم

پاسخی بگذارید

