زنده ام

هنوز زنده ام…
سرم به شدت شلوغ است و وقت کافی برای گذاشتن مقاله ندارم … در اولین فرصت دوباره شروع میکنم.

شاد باشید.
عرفان

7 پاسخ to “زنده ام”

  1. mehrdad Says:

    سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    خوشحال میشم اگه با هم تبادل بنر یا لینک کنیم.
    منتظر جوابتون هستم.
    موفق باشید

  2. مجید Says:

    ان شاء الله

  3. Gerashvar Says:

    سلام عرفان جان
    روزی چندبار به وبلاگت سر میزنم
    بازهم مثل همیشه دست خالی برمیگردم
    آخه طرح هات رو خیلی دوست دارم و می پسندم

    عالین!!!

    منتظر پست های جدید شما هستیم آقا عرفان!!!

    عرفان :
    مرسی دوست عزیز …
    حتماً

  4. ؟ Says:

    سلام دوست عزيزم
    از اينكه به من ميل زده بوديد ممنون و عذر تقصير از جهت چك اينكه متوجه ايميل شما تا به امروز نشده بودم.
    طرح جالبي بود.موفق باشيد.
    راستي برگشتن خوب است، شايد اينطور خود به گمان خويش با دل خويشتن عشق بازي ميكنيم و به عبارتي ميخواهيم شايد حرص تقدير درآوريم كه ميگفت: زندگي جاده اي ست كه در آن هرگز تابلوي دور زدن ممنون زياد است!
    اما دور ميزنيم، برميگرديم آري چون زنده ايم…
    چه بازي با نمكي ست!
    من هم مي نويسم اگر خدا بخواهد باز هم مينويسم…
    موفق باشيد
    يا حق.

    عرفان :
    خوشحالم که برگشتی …

  5. میثم Says:

    سلام دوست عزیز

    سایتت عالیه

    ممنون میشم بهم سر بزنی

    تبادل لینکم میکنم

    منتظرتم

    بای

  6. رحیم (گرافیک یاس-ارومیه) Says:

    باسلام
    از طرح هایتان خوشم آمد شماره ای منظور فرمایید تا بتوانیم همکاری های بیشتری با هم داشته باشیم
    در صورت لزوم با من تماس بگیرید
    رحیم حاجیلو

  7. gholami Says:

    عرفان جان سلام
    کاربافتوشاپ راچطورآموزش دیده ای؟
    لطفا مراراهنمائی کن.
    با تشکر
    غلامی

پاسخی بگذارید

