2 عدد پوستر محرم با سایز A3

سلام به تمامی دوستام
دو تا پوستر طراحی کرده بودم که سر این قضیه طرح دزدی سایت همشهری وقت نکردم بذارمشون …. این دو عدد پوستر در سایز A3 طراحی کردم که تا سایزهای بزرگتر هم قابلیت چاپ بدون افت کیفیت رو داره. از بس که این رزولوشن رو بالا زدم🙂

توضیحی که در مورد کارها بدم, چیز خاصی نیست به جز اینکه اون طرحی که به روش سنتی و تذهیبی کار کردم جنبه ولادت هم داره چون یک نسخه رنگی اش رو کنار گذاشتم که بعداً استفاده کنم.

poster_ya_hosian_shahid_moharam_1387

postere_imam_hosein_moharam_1387

این زیر هم نمونه های چاپ شده از طرح ها با سایز A3 هستش که دوربین با کیفیت دم دستم نبود والی بهترش رو میذاشتم.

image0081

image010

image006

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 پاسخ to “2 عدد پوستر محرم با سایز A3”

  1. SOBHAN Says:

    بازم ميگم .

    همچنان لذت ميبرم از كارهات …

    عرض تسليت
    محمد حسين

  2. مامانه بارون Says:

    خیلی خوب شده
    تبریک میگم ، دوسشون دارم یه عالمه و نیم :دی

  3. khak313 Says:

    ایول داداش کارت حرف نداره

  4. aminwxy Says:

    با سلام
    تقاضای تبادل لینک داشتم
    اگر امکان دارد وبگاه من را با نام «جدیدترین اخبار IT » لینک کنید
    به من بگید بی زحمت تا لینکتون کنم
    با تشکر

    عرفان :
    لینک شدید دوست عزیز …

  5. امیر ابراهیمی Says:

    سلام

    فوق العادست.

    موفق باشید

  6. محسن Says:

    بازم مرسی عرفان جان ایول داری بابت کارهای زیبات نمیدونم چطور ازت تشکر کنم انشاالله با این کراریی که میکنی خود امام حسین اجرتو بده
    آقا عرفان نگفتی تایپو گرافی یعنی چی در ضمن میشه بگی تصویر اولی اون یا حسینی که نوشتی چطوری در ضمن من سایت دارم برا درست کردن والپیر و بنر سایت یه مشکلاتی دارم یعنی بک کراند های پشت تصویر والپیر یا همون بنر رو نمیدونم چطوری درست کنم میشه بگی با چه ابزاری این کار رو میکنی و یه سایت خوب بهم برای ابزار فتوشاپ معرفی کنی

  7. محسن Says:

    میشه آموزش ساخت یک والپیر یا بنر تو سایت بذاری من یک سری براش میخوام برای وبلاگم ورزشی هست

    عرفان :
    والا اگر وقت بشه چشم !!!
    فعلاً که داریم به امتحانات نزدیک میشیم و دست و بالم بسته است .. شرمنده ام …

  8. حبل المتین Says:

    سلام دوست عزیز…
    چند وقتیه که کاراتونو از طریق اینترنت دنبال می کنم . کارهای نسبتا خوبیه
    امیدوارم شاهد کارهای خوب و قوی تر از شما باشیم
    خوشحال می شم اگر تبادل لینک داشته باشیم
    برای تبادل لینک لطفا آدرس لوگوی خودتون رو برام بزارین(در وبلاگم منتظر قدم رنجه ی شما هستم)

    عرفان :
    لینک شدید دوست عزیز .

  9. ali.pb Says:

    سلام
    تبرييك مي گم
    مارهات خيلي پر و همه چي تمومه

    فقط اون طرح كه تو همشهري چاپ شده بوده يه خورده نوع كارش واسم آشناس !
    http://picasaweb.google.com/ali.pourbafrani/MSTwR#
    اينجا رو ببين !

    عرفان :
    سلام علی جان …
    یه جورایی شبیه به کار امام زمان شما هستش … خیلی واسم جالبه … فکر کنم این کار امام حسین رو 2 سال پیش زدم .. اگر اشتباه نکنم.

  10. امیر ابراهیمی Says:

    سلام ، ببخشید میشه از این طرح ها برای تسلیت محرم روی سایتم استفاده کنم ؟ یا دزدی میشه؟:D

    عرفان :
    دوست من اگه دوست دارید استفاده کنید … منظور من با روزنامه همشهری کسب اجازه بود ..

  11. مونا Says:

    سلام من برای کشیدن طرح های اسلیمی از چه نرم افزاری استفاده کنم؟
    و اینکه میشه آموزش این طرح ها رو به من یاد دهید؟

    عرفان :
    دوست عزیز برای طراحی نقوش اسلامی از نرم افزار Adobe Illustrator و فتوشاپ میتونید استفاده کنید.
    والا آموزش وقت گیر هست و با اوضاع کاری من تضاد دارد. متاسفم

  12. مرجان Says:

    سلام آقا عرفان. اولين باره كه به سايت شما اومدم. واقعا تحت تاثير كارهاتون قرار گرفتم…. نميدونم چي بگم… عاليه..!
    اميدوارم امام حسين هميشه وهمه جا ياريت كنه عزيزم.

  13. علي Says:

    زيباست
    بيشتر درست كنيد

پاسخی بگذارید

