چاپ دزدی یک طرح در روزنامه همشهری !!!

امروز صبح در عین ناباوری شاهد چاپ یکی از طرح های خودم در روزنامه همشهری بودم …. البته به صورت دزدی … واقعاً براشون متاسفم که یک نهاد سالم توی این مملکت وجود نداره … میخواستم از امروز به بعد طرح با سایز های خیلی بزرگ در اختیار شما قرار بدم که به کلی پشیمون میشم … دیگه طرح ها رو با سایز خیلی کوچیک میذارم ….

tarah-moharam-1386-dozdi-hamshahri
اینم یک تصویر از صفحه چاپ شده طرح عرفان.

برچسب‌ها: , , ,

19 پاسخ to “چاپ دزدی یک طرح در روزنامه همشهری !!!”

  1. khak313 Says:

    کاش یه تماسی باهاشون می کردی تا بفهمن که فهمیدی تا شاید صد و ده سال بعد آدم شدن

    عرفان جان بی خیال اونا یه … خوردن؛ ما را به آتش خصمان جاهل مسوزان.

  2. نایت اسکین Says:

    سلام عرفان جان
    بهتون تبریک می گم بخاطر این همه ذوق و استعداد
    کسی که این همه زیبا کار می کنه آماتور نیست
    تمام آرشیو وبتون رو دیدم و لذت بردم
    دوست داشتم اگر در توانتون هستش طرح عکس قالب رو هر از گاهی برای وبلاگ نویسان انجام بدید تا در قالب های نایت اسکین قرار بدهم
    در صورت چنین کاری لینک وب شما نیز در قالب های نایت اسکینی که با طرح عکس شما است
    زده خواهد شد
    منتظر پاسختان هستم
    در ضمن اگر اجازه بدهید با یکی از طرح های سال گذشتتون که در مورد امام حسین (ع) است قالبی طراحی کنم
    موفق باشید

    عرفان :
    مرسی دوست عزیز .. شما لطف دارید.
    والا در حال حاضر مشغول امتحانات هستم و نمیتونم قولی به شما بدهم … در مورد طراحی قالب هم بفرمائید دوست عزیز شما صاحب اختیار هستید.

    موفق باشید.

  3. علی افشار Says:

    وااااااااااای عرفان جان . من گفتم این طرح را یک جا دیدم . خیلی ناراحت شدم . خوب یک ایمیل رسمی بزن و بگو باید هزینه اش را بدن وگرنه شکایت می کنم . وقتی اسم شکایت بیاد حتما سر کیسه را شل می کنن . حداقل یه 100 تومان ازشون بگیر . امتحانش ضرر نداره .

    عرفان :
    ایمیل زدم و هنوز جوابی نیومده.

  4. محسن Says:

    سلام آقا عرفان من از کارهای شما خیلی خوشم میاد خدایش طراحی هات عالی دستت درد نکنه چند تا سال و در خواست داشتم اول اینکه این والچیر که به مناسبت محرم درست کردی عالی بود من سربازم چند وقت چیش چنین والپیری دیدم که بر ای حضرت علی ساخته شده بود فکر کنم کار خودت بود چون مثل این والپیر که از دو قسمت هست اون هم دو سه قسمتی یود من اونو از تو هاردم پاک شده خیلی هم گشتم ولی پیدا نکردم اگر امکان داره برام بفرستش دوم اینکه این فونتی که اسم سایت و خودتو تو عکسها مینویسی بهم اسمشو بگو سوم اینکه تایپو گرافی یعنی چی چهرام این که بهترن فارسی نویس چیه من میخواستم مریم 4 رو بخرم با نرم افزار میر عماد آیا خوبه یا کلک بهتره بعداینکه http://shop.majidonline.com/image.php?section=product&id=666 این تصویر رو ببین میخواستم ببینم این فونتو از کجا گیر بیارم و پلاگین فوتوشاپ که تصاویر را به صورت آینه ای زیرش می اندازه چیه
    http://shop.majidonline.com/images/pst2_blk.gif ببخشید خیلی زیاد شد شرمنه ولی اگه بتونی جوابمو بدی یک دنیا ممنون میشم

    عرفان :
    سلام دوست عزیز … شما لطف دارید به بنده و کارهام. درست نمیدونم کدوم کاغذدیواری (والپیپیر) رو میگی … تا برات دوباره ایمیل کنم. من اکثر کارهام رو توی همین وبلاگ گذاشتم یه سرچ کن شاید پیداش کنی.

    اسم اون فونتی که روی عکسها سایت رو مینویسم فکر کنم KROEGER2 باشه که برات ایمیل کردم عزیز. لینک اولی که فرستادید رو نمیشه باز کرد.

    در مورد اون تصویر آینه ای شکل. شما از روی اون تصویری که دارید یکی دیگر درست میکنید و 180 درجه اون رو میچرخونید تا ته تصویر درست مماس با تصویر بالا باشه و قسمتی از تصویر رو پاک میکیند که یک حالت آینه ای شکل پیدا میکند. امیدوارم متوجه شده باشید.

    من خودم از کلک استفاده میکنم. فتوشاپ من خودش فارسی هست و از برنامه های جانبی استفاده نمیکنم.

    موفق باشید.
    عرفان

  5. مهدی Says:

    همیشه همین کار رو میکنن

  6. حسین کوزه گر Says:

    کارت عالی بود، خسته نباشی واقعا

  7. M4ndM Says:

    ازشون شکایت کن و پول این کارو ازشون بگیر تا چنین اتفاقی دیگه نیافته

  8. اسماعیل Says:

    سلام داداش / دست مریزاد / خسته نباشی / در این مورد هم تماس بگیر باهاشون و اگر جواب درست و حسابی نمیدن شکایت کن ./ البته خیلی حوصله می خواد شکایت :))
    ولی حتما بهشون بگو لااقل ادرس وبلاگ بزنن اینا

  9. مرتضی Says:

    شکایت کن آقا! بهشون هیچی نگی فردا طرح یکی دیگه رو میدزدن. عجبا

  10. مسعود Says:

    سلام….

    من اونقدر طرح ازم دزديده شده كه شدم گرگ بارون ديده…. بي خيالش مهم نيست يه طرحه ديگه.يكم فك كني يه بهترشو ميزني.موفق
    باشي.

    عرفان :
    دوست عزیز منم دیگه دارم فراموش میکنم .. در اینکه طرحی بهتر از اون میزنم شکی نیست …

  11. payam Says:

    کارت عالیه

  12. محسن Says:

    آقا عرفان مرسی که زو جواب دادی اون والپیر دقیقا خودم هم نمیدونم چون سربازم ولی مثل یک تکه ورق کاغذ قرآنی قدیم بود بابت فونت هم ممنون آموزش فتوشاپ و هم متوجه شدم اون لینک ولی همون عکس که تو فروشگاه مجید انلاین هست که مربوط به آموزش فتوشاپ تاپ سکرت هست میخواستم ببینم جطور میشه ه دو چشم آخر کلمات نوشت و یک در خواست دیگر من کلک رو دارم ولی نمیتونم باهاش کار کنم در ضمن میر عماد رو هم خریدم ولی نمیتونم باهاشون کار کنم ممنون میشم یه راهنمایی کنی
    یا علی

    عرفان :
    والا بازم نمیدونم کدوم کاغذدیواری رو میگی … حالا باز میگردم اگر پیدا کردم برات ایمیل میکنم. در مورد اون لینک عکس باز نمیشه. در مورد کلک که فکر نکنم نیازی به توضیح داشته باشه … مشکلت کجاست الان ؟

  13. محسن Says:

    http://img.majidonline.com/pic/171196/splash.jpg این عکس رو نگاه کن نوشته ماهنامه تخصصی هنر و … این فونتش چیه و در ضمن نگفتی تایپو گرافی یعنی چی و من فوتوشاپم ابزار نداره منظورم براش پلاگین و … میشه یک راهنمایی ام کنی اگر خودت داشته باشی حاضرم بخرم

    عرفان :
    ببین محسن جان عکسهایی که لینک به من میدی برای من باز نمیشه ... اگه میشه توی یه هاست دیگه آپلود کن و نشونم بده. تایپ و گرافی یعنی شما با یه فونت یه نوشته ای رو مینویسی و اینقدر اون نوشته را با استفاده از فتوشاپ یا کرل تغییرش میدی تا به چیزی که مد نظرتون باشه برسه .... هیچ چیز خاصی نمیخواد به جز یه خورده خلاقیت و ابتکار که با تمرین درست میشه ..

  14. امیر ابراهیمی Says:

    سلام

    کارتون عالیه.

    لطفا 1 طرح هم برای فلسطین و این اتفاقاتی که الان داره در غزه میفته بسازید.

    با تشکر

  15. آزاد Says:

    عرفان جان سلام
    خودتان را زیاد ناراحت نکنید عرفان جان . راستش چند ماه پیش ( شاید هم یک سال پیش ) طرح هنرمند توانا آقای محمد حسن آزادگان نیز در یکی از مجلات بدون اجازه ایشان چاپ و نشر شد . با چاپ کردن این طرح نه تنها توانایی شما برای همه معلوم شد بلکه نشان داد که طرح های شما چقدر زیبا هستند که توسط این نشریه انتخاب شدند .
    گذشته از اینکه نام شما در اینجا نیست ولی این موفقیت را به شما تبریک می گویم عرفان جان . همه شما را می شناسند و طرح های شما آوازه اش در همه جا پیچیده . دلخور این چیزها نباشید که آنها آزادگی به خرج ندادند و نام طراح را حذف کردند .
    عرفان جان برایتان آرزوی موفقیت دارم . به امید دیدار…آزاد

  16. [EHSAN] Says:

    سلام
    توي ايميلت برات توضيح دادم.

  17. احمد Says:

    این بار اول نیست که روزنامه همشهری از این دزدی ها انجام میده . از عکاسان فلیکر که کلی دزدی کرده و ظاهرا الان به طراحان هم روی آورده . مدیران این روزنامه به جای این که پول طراح و عکاس بدن چند نفر را استخدام کردن که از تو اینترنت طرح و عکس بدزدن و بذارن تو روزنامه .

    عرفان :
    آره دوست عزیز … حق با شماست … من که دیگه طرح با سایز بزرگ نمیذارم …

  18. مهرداد Says:

    سلام…
    نمیدونم باید بتو بگم ایول(بخاطر طرحت ) یا دله دزدهای یک روزنامه به اسم : همش هری …(بخاطر دزدی احمقانه)
    ….

    عرفان :
    سلام دوست عزیزم … منم دیگه فراموش کردم و تو هم بهتره فراموش کنی … چون توی این مملکت کپی رایت معنی درست و راسخی نداره …

    خیلی خوشحال شدم سر زدی دوست قدیمی :گل

  19. مسلم Says:

    اي بابا، اينا هنوز ياد نگرفتن… ميگم اين بنر وبلاگت قبلا هم بود؟ من نديده بودم! خيلي خفنه برادر…

پاسخی بگذارید

