دانلود طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای اسلامی – قسمت دوم

سلام در این پست قصد دارم مثل مابقی پست های گذشته افزونه هایی مفیدی رو برای استفاده دوستان قرار بدم. در این قسمت پارت دوم از طرح های اسلیمی و نقوش های اسلامی رو قرار میدم. چون خیلی از دوستان پیغام و ایمیل زده بودن که قسمت دوم از طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای اسلامی رو بذارم و منم بنا به نیاز دوستان گرافیست این مجموعه رو هم قرار دادم. برای دانلود هر وکتور روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

.::. دانلود فایل وکتور 000098 با حجم 90 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000099 با حجم 76 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000100 با حجم 72 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000101 با حجم 117 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000102 با حجم 72 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000103 با حجم 45 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000104 با حجم 62 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000105 با حجم 79 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000106 با حجم 142 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000107 با حجم 82 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000108 با حجم 65 کیلوبایت .::.

.::. دانلود فایل وکتور 000109 با حجم 49 کیلوبایت .::.

دوستانی که از چگونگی استفاده از این فایلها آگاهی ندارن به انتهای این پست مراجعه کنن.

در پایان امیدوارم این مجموعه نیز مورد قبول دوستان قرار بگیره. دیدگاه یا پیشنهادی برای بهتر شدن مجموعه ها داشتید دریغ نکنید.
موفق باشید.
عرفان
برچسب‌ها: , , , , , , , ,

29 پاسخ to “دانلود طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای اسلامی – قسمت دوم”

  1. سروش Says:

    خیلی ممنون مفید بود

  2. مهدي Says:

    عالي بود

  3. essi Says:

    سلام و خسته نباشید
    چنانچه با تبادل لینک موافقید
    ما را با نام:
    افسانه جومونگ ، سریال جومونگ
    لینک کنید
    و نام لینک خودتون را برای ما بفرستید
    با آرزوی موفقیت

  4. ali786 Says:

    سلام
    عرفان من که ترکیدم دستت طلا ، کسی که دستی در گرافیک داشته باشه ارزش همچین چیزایی رو می فهمه من ممنونم خیلی لطف کردی
    موفق تر باشی

  5. milad Says:

    mesi .tankyou

  6. یک فراهانی Says:

    به نام خدا
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر از شما به خاط کار های گرافیکی شما.
    من همیشه پیگیر مطالب شما هستم و فقط یک درخواست دارم اگه می شه اون فونتی که باهاش در پایان عکس ها عرفان می نویسید را لینکشو به من بدهید اگه هم فونت نیست یا برنامه هست اسمشو بگید ممنون می شوم
    ولادت حضرت معصومه مبارک باد
    با تشکر-یک فراهانی (یک کامنت گذار حرفه ای !!!)

    عرفان :
    سلام دوست عزیز;
    مرسی بابت لطف شما نسبت به پیگیری مطالب وبلاگ. در مورد درخواستتون بایستی بگم که فونت نیست و یک تایپوگرافی هست که اگه خدا عمری داد میخوام یه آموزش در موردش بذارم.

    انشالله که بعد از فراگیری آموزش از این بهتر بتونید درست کنید. :)

    شاد باشید.
    عرفان

  7. امیر نصر Says:

    سلام
    خیلی عالیه تازه با وبلاگت اشنا شدم ولی دوست دارم ادامه داشته باشه
    ( هم این اشنایی و استفاده از مطالب وبلاگت و هم این کارهای جالب شما )

  8. سيد قاسم لاجوردي Says:

    سلام عليكم
    خدا خيرت بده . دستت درد نكنه خيلي وقت دنبالش بودم.

  9. یک فراهانی Says:

    به نام خدا
    باز هم یک سلام دیگر به شما آقا عرفان گل و با تشکر از این که پاسخ من را دادید.
    حالا این تایپوگرافی که می گید در کدام برنامه ها قالب اجرا هست و آموزششو کی می گذارید؟
    با تشکر-یک فراهانی
    (یک کامنت گذار حرفه ای!!!)

    عرفان :
    دوست عزیز بازم سلام خدمت شما :)
    در مورد سوال شما مبنی بر تایپوگرافی در برنامه کرل بیشتر از هر برنامه دیگری قابل اجراست. ولی من یه آموزش خیلی مختصیر و مفید رو آماده کردم که در فتوشاپ هم به شما این امکان رو میده که این عملیات رو انجام بدید. انشالله یه خورده که سرم خلوت تر شد حتماً میذارمش توی وبلاگ !!!

    موفق باشید.
    عرفان

  10. مریم Says:

    سلام
    چرا بعضی از طرحها باز نمی شود .

    عرفان :
    تا دیروز این لینکها سالم بود, یحتمل سرور دانلود مشکل پیدا کرده.

  11. دیباگراف Says:

    سلام بابا دمت گرم خیلی باحالی باهات خیلی باهات حال کردم
    حتما بهت سرمی زنم

  12. tina Says:

    salam man avalin barame ke be in belag sar mizanam.ali boud va merC

  13. امین غلامی Says:

    سلام عرفان…..

    بابا دمت واقعا گرم گرم، خیلی باحالی

  14. سعیده Says:

    سلام . طرح هایی بسیار قشگیه من نقاشی روی سفال انجام میدم و بی صبرانه منتظر طرح های جدید هستم واقعا» عالیه

  15. بهارک Says:

    من پایان نامه ای که 14 سال پیش ارائه دادم نقوش اسلیمی بود. 8 ماه دیگه توی سوئد نمایشگاه دارم. با این که کارهام اماده ارسال بودن، با دیدن این نقوش 2 تا از طرحهامو یک مقدار تغییر دادم . خیلی خوشحالم که این نقوش و دیدم . خیلی عالی بود

  16. fereshte Says:

    ale bod

  17. Adoulf Says:

    سلام و خسته نباشید
    خیلی باحالی آقا عرفان ، دست شوما گرم ، من اولین بارم بود که به سایت شما اومدم و خیلی از اینکه دیدم بدون هیچ چشم داشتی طرحهارو تو سایت گزاشتی لذت بردم و فهمیدم که یه انسان شریفی و دیدم بی انصافیه که بدون تشکر برم (همیشه موفق باشی)

  18. سید علیرضا Says:

    از سخاوتتان بسار ممنون و متشکر

  19. مریم Says:

    merci, kheili komakam kard
    khaste nabashin

  20. مهر گراف Says:

    ممنون

  21. سارا Says:

    مرسی جالب بود

  22. Chipsis Says:

    سلام
    من هم یه گرافیستم.البته مثل شما کار های اسلامی و سنتی و شرقی رو انجام نمی دم کا من طراحی فانتزی و این جور کار هاست.

    موفق یاشی عزیز

  23. مریم Says:

    برایت طلب خیر میکنم

  24. محسن Says:

    سلام من نتونستم دانلود کنم

  25. خسرو شمس Says:

    واقعاً لوتي گري كردي!

  26. نوکر همه طراحا Says:

    سلام
    فقط میتونم خسته نباشید و دست مریضاد بگم بت .انشا الله موفق باشی،دمت گرم یا علی

  27. داود Says:

    سپاس فکر و قلم و هنرت را که آفریننده زیبائیهاست.

  28. سيما Says:

    salam.man daneshjuye me’mari hastam.mofid bud tarhatun baram.mamnun

  29. كلاتي Says:

    بسیار عالی بود دست شما درد نکند

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

