دانلود مجموعه وکتورهای گل و بوته – قسمت دوم

از گذاشتن قسمت اول سری فایلهای وکتور گل و بوته که دیدم خیلی مورد استقبالقرار گرفت , تصمیم بر این گرفتم که سری دومش رو هم بذارم برای استفاده دوستان. برای توضیحات چگونگی استفاده از این فایلها به انتهای این پست مراجعه کنید. برای دانلود وکتور مورد نظر روی عکس ها کلیک کنید.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 93 کیلوبایت ::.


.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 263 کیلوبایت ::.


.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 299 کیلوبایت ::.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 235 کیلوبایت ::.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 809 کیلوبایت ::.


.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 80 کیلوبایت ::.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 55 کیلوبایت ::.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 450 کیلوبایت ::.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 274 کیلوبایت ::.

.:: دانلود فایل وکتور گل و بوته با حجم 257 کیلوبایت ::.

در پایان امیدوارم این مجموعه هم مورد توجه شما قرار بگیره.

عرفان

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , ,

47 پاسخ to “دانلود مجموعه وکتورهای گل و بوته – قسمت دوم”

  1. سيد حميد.س Says:

    سلام
    خيلي قشنگ بود
    ممنون
    ياعلي

  2. مسلم Says:

    ممنونم، خيلي مفيد بود. يه سوال داشتم كه اگه خيلي ابتدائيه ببخشيد، قبلا گقتم گرافيكم خيلي خوب نيست، براي كشيدن اشكال منحني وار و يا دايره هاي تو خالي و از اين قبيل از ايلستريتور استفاده ميكنند ديگه؟ يادگيريش سخته؟ مثلا توي دو سه هفته ميشه كم و بيش يادش گرفت؟ اون كار تك درخت هم خيلي خوب بود، خصوصا با شعري كه كنارش نوشتيد. ممنون

    عرفان :
    سلام مسلم جان, در مورد سوالت آره با ايلستريتور میشه به صورت حرفه این اشکال رو درست کرد. البته اگه خودت بخوای دو سه روزه هم راه میافتید.

    در مورد کار درخت مرسی🙂

  3. آلفو Says:

    سلام عرفان. نویسندهء دزد دلها که با وبلاگ جدیدی آمدم. لطفا آدرسم رو در بلاگرولت درست کن و بهم در کامنتهام یادآوری کن که در وبلاگ جدید لینکت کنم. ممنون

  4. مسلم Says:

    ببخشيد باز مزاحم شدم، من خيلي دنبال كتاب براي ايلستريتور گشتم، چون توي اين مدت يادگيري به كامپيوتر چندان دسترسي ندارم و ميخواستم مدتي تئوري دربارش بخورنم، كتابي ميشناسيد؟ متشكر

    عرفان :
    براتون کامنت میذارم!

  5. مسلم Says:

    بابت معرفي كتاب خيلي ممنونم، منتها براي دانلودش بايد برم يه جا كه اينترنت پر سرعت در اختيارم باشه، بازم ممنون

  6. ایمان شیرانی Says:

    من چطور میتونم بنر هام براتون بفرستم

  7. sirwan Says:

    [جالب بود دادشی خسته نباشی…..

  8. پوريا Says:

    ما منتظر سري دوم طرح هاي نقش ونگار هم هستيم در ضمن دستتون واقعا درد نكونه

  9. littlefarbod Says:

    خوب بود

  10. eleram Says:

    از اين طرح هاي وكتور (با اين كيفيت و زيبايي) هر جايي گير نمياد… اميد وارم بچه ها قدر وبلاگ عمو عرفان رو بدونن😉

  11. عادل رحیمی Says:

    ممنون همه رو دانلود کردم

  12. HeSaM Says:

    سلام عرفان جان فدات خیلی چاکریم خیلی حال دادی بابا دمت جیزززززز!!!
    من از ارومیه

  13. mostafa Says:

    erfan jan ye donya mamnoon qesmate afzoone haye fotoshopet ke allli bood bazam mer30

  14. میلاد Says:

    ایول بابا خیلی توپ بود اگه وکتورای جدید بازم اومد برام ایمیل کن دستت درد نکنه.میلاد

  15. MIR Says:

    باتشكر از مجموعه شما استفاده شد

  16. زری Says:

    من تازه شما رو پیدا کردم خوشم اومد خیلی با سلیقه انتخاب کردین من خیلی دنبال این وکتور ها می گشتم خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم بازم بهتون سر می زنم عرفان عزیز

  17. reza Says:

    دست گلتون درد نکنه . عالی بود

  18. میلاد سلطانی Says:

    عالی…

  19. شاهزاده خانوم Says:

    عالی بود عالی
    تشکر

  20. master Says:

    سلام
    وکتور های زیبا و خوبی بود بخصوص که تک تک آپلود شده بودند و با دایال آپ هم می شد دانلود کرد!!!
    دستت درد نکنه…

    عرفان :
    خواهش میکنم.

  21. MOHAMMAD Says:

    خیلی عالی بود .چند وقت بود دنبال اینا میگشتم

  22. behnam Says:

    با سلام

    خیلی خوب بودن.ممنون

  23. سوشیانت Says:

    بیکران سپاس و درود بر تو نیک مرد آریایی
    آرزوی شاد کامی وپیروزی در تمامی لحظه های زیبای زندگی را برایت آز ایزد یکتا آرزومندم.
    سال و جشن نوروز باستانی را از این تار نامه که روزنه ایست به دریای بیکران دوستان ، شاد باش و خجسته باد می گویم . شاد وخرم همیسه سرفراز همیشه آریایی

    در صورت امکان اگر وکتور در زمینه باستانی و تخت جمشید و طر ح های باستانی بگذارید
    بیکران سپاس و دورود
    اگر سری به وب این نا سپاس مغرور هم بزنید مر بی اندازه شاد نموده اید.
    هر روز نوروز نوروز پیروز

  24. منیره Says:

    عالی بود🙂 مرسی🙂

  25. محسن رضايی فر Says:

    سلام عالي بود مرسي ببينم طرح آماده وكتور به صورت سي دي در بازار هست كه من بگيرم مرسي

    عرفان :
    قاعدتاً بایستی باشد، اگر هم نبود من در صدد جمع آوری جعبه ابزار گرافیکی خودم هستم که بذارم توی سایت واسه فروش. اگر مایل بودید خریداری کنید.

  26. جعفر Says:

    سلام اگه وکتورای بیشتری برای دانلود بزارید ما میتونیم بیشتر پیشرفت کنیم ممنون

  27. جعفر یادگاری Says:

    eeeeeeee زرنگی خودت باید دنبالشون بری تا پیشرفت کنی

  28. f11000 Says:

    عالی هستن
    مدتهاست به دنبال این طرحها هستم
    میشه لطف کنید طرحها را به من ایمیل کنید
    (سرعت کامپیوتر من خیلی پایین و نمی تونم اونها رو دانلود کنم)
    متشکرم

  29. کیها Says:

    خیلی مرررسی البته من دیر پیدات کردم ولی یه چیز مهم اینه که زنده باد گرافیک….

  30. ماهان Says:

    سلام و درود
    عالي بود.آرزوي موفقيت و ثبات قدم در راه رضاي خدا براي شما دوست عزيز
    پيروز باشيد

  31. ARASH Says:

    عالی بود
    دمت مرسی

  32. آرش Says:

    من خیلی دیر پیداتون کردم یعنی در اصل همین حالا متوجه شدم دنبال چیزی که می گشتم حالا پیداش کردم ولی چیزی که برام عجیب است اینه که نتونستم حتی یه دونشم دانلود کنم و لطفاً در مورد ایلستریتور برام بیشتر توضیح بدین
    و ناگفته نباید گذاشت که کارتون واقعاً عالی ها!!!!!

  33. مهدی شجاعی Says:

    من خیلی دنبال این طرح ها برای طراحی های خودم گشتم حتی از دیگران هم سوال کردم اما ندیدم
    از شما بخاطر این ها متشکرم

  34. نسرین گل Says:

    با سلام و ضمن تشکر از مطالب خوب و جالبتان

    من در اینترنت به دنبال نقاشی های خام می گردم و نقاشی می تی کامان و وبلاگتان برایم
    خیلی جالب بود لطفا» مرا در پیدا کردن نقاشی های خام از قبیل گل و منظره و ماهی های
    مختلف راهنمایی کنید .
    با آرزوی موفقیت برای شما

  35. maryam Says:

    عالي بود ،خيلي كمكم كرديد
    mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  36. mahsoon Says:

    خیلی عالی بود متشکرم از maryam هم تشکر میکنم و همین طور نرگس جون

  37. حسین Says:

    سلام

    کار شما حرف نداره

  38. اکبر Says:

    قربونت . عالی عالی بود . متشکر

  39. naghmeh Says:

    ba salam
    besyar ali
    mamnoon

  40. مصطفي Says:

    سلام .
    خيلي ممنون .

  41. Ali Says:

    همشون فيلترن
    ممنون

  42. fa Says:

    با سلام
    عالي بود ممنون

  43. samira Says:

    سلام.
    این سایت امکان این را داره هر روز به ایمیل افرادیکه عضو این گروه میشن،
    چند تا ایمیل هنری بفرسته. (خبری، آموزشی و … در زمینه هنر و گرافیک)

  44. tajikniaz Says:

    مطالب و طرح بندیت خیلی خوب بود.

  45. ز Says:

    با اجازه وکتور ها رو توی وبلاگم گذاشتم با ذکر منبع

  46. ali Says:

    عالی بود

  47. ali Says:

    من از این تصاویر نهایت استفاده را می کتم امید وارم که موفق باشی

پاسخی بگذارید

