دانلود طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای اسلامی – قسمت اول

امیدوارم حالتون خوب باشه, همونطور که از تایتل پست معلومه این یه پست گرافیکی هستش که محتوای اون معرفی و دانلود چند فایل وکتور که امیدوارم به کارتون بیاد.

همان طور که میدونید امروزه در بیشتر طراحی ها از این گونه طرح های استفاده میکنن, از پیام های بازرگانی گرفته تا پوستر و بنر و کارت ویزیت و حتی به سایت و وبلاگ هم ختم میشه. این پست رو یه جور دیگه هم میشه برداشت کرد که من میخوام ببینم شما چقدر به این گونه ابزارات فتوشاپ علاقه مند هستید. تا در صورت لزوم در آینده باز از این گونه افزونه ها برای دانلود بگذارم

برای دانلود هر وکتور کافیه روی تصویر مورد نظر کلیک کنید.


دانلود وکتور شماره 01 با حجم 95 کیلوبایت


دانلود وکتور شماره 02 با حجم 148 کیلوبایت


دانلود وکتور شماره 03 با حجم 118 کیلوبایت


دانلود وکتور شماره 04 با حجم 241 کیلوبایت


دانلود وکتور شماره 05 با حجم 1153 کیلوبایت


دانلود وکتور شماره 06 با حجم 731 کیلوبایت

پیوست :

برای راحتی دوستان فایل ها همه با فرمت *.eps هست که امیدوارم خوشتون بیاد.

توضیح فایل هایی که پسوند *.eps دارن :

در نگاه اول کلمه eps از سه کلمه Encapsulated PostScript file گرفته شده که اين قالب ها فايل هاي پست اسكريپ كپسوله شده استانداردي در نشر روميزي مي باشند و توسط اكثر برنامه هاي تصويري طراحي پذيرفته شده اند.

اين تصاوير ذخيره شده در قالب EPS توسط چندين خط فرمان نوشته شده تعريف مي شود. اين قالب متفاوت با قالب TIFF است. قالب EPS را نمي توان مستقيماً بازبيني كرد. اين فايل را مي توان با هر دو سيستم سازگار با (مكينتاش و يا آي بي ام ) مورد استفاده قرار داد.

در خلاصه اینکه اینگونه فایل های عمده ترین کاربردشون اینه که میتونید تا اونجایی که دوست دارید تغییر سایز و بزرگشون کنید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,

61 پاسخ to “دانلود طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای اسلامی – قسمت اول”

  1. raoros Says:

    تشکرات بسیار زیاد!!!!!!!!!!!!!

  2. پورعبادی Says:

    ممنون عرفان جان. عالیه.

  3. علیرضا Says:

    عرفان جان دستت درد نکنه…
    خیلی عالیه ;)

  4. محمد Says:

    به شدت عاليه و به شدت منتظر قسمت هاي بعدي هستم.

  5. گجمو2 Says:

    سلام آقا عرفان.
    وافعاً ایول.
    خیلی خیلی زیبا بود.

  6. eleram Says:

    بسیار زیبا و مفید بود عمو عرفان!
    این جور مواقع همه رو هم بذاری یه جا واسه دانلود خیلی بهتر میشه… در کل کارت جای تشکر داره. موفق باشی ;)

  7. سيد حميد.س Says:

    سلام عرفان جان
    ممنون از پست باحالت
    خيلي خوب بود
    از اينكه خبر دادي هم ممنون -(^.^)-
    ياعلي

  8. سيد حميد.س Says:

    راستي امضا و هدر جديد مبارك ;)

  9. Elia Says:

    salam
    webloge jalebi dari
    kare jalebi ham shoroo kardi
    omidvaram edame bedi

    by
    ya ali

  10. مسلم Says:

    سلام
    خيلي ممنون، واقعا دانلود خوبي بود!
    يا حق

  11. محمد امیر حاجلو Says:

    سلام
    واقعا کارات حرف نداره . راستشو بخوای من هم همکار خودت هستم تو زمینه گرافیک کار میکنم
    اما مشکلی که دارم این هست که حوصله فایل آپدیت کردن و … را زیاد ندارم به خاطر همین چند وقتی هست که کمتر گرافیک کار میکنم به همین دلیل هست که میگم کارت حرف نداره ( حوصله داری)
    عزیز سرتو درد نیارم نظرت در مورد تبادل لینک چیه ؟
    منتظرت میمونم بهم سر بزن

  12. محمد امیر حاجلو Says:

    سلام
    ممنون که قبول کردید من هم شما را لینک کردم

    راستی یادت نره بازم بهم سر بزنیها فکر میکنم من و شما میتونیم دوستهای خوبی برای هم باشیم

  13. عاشورا Says:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    دستت درد نکنه
    یا علی

  14. URCHIN7PC Says:

    سلام عرفان عزیز
    اورچین هفت یک ماه شد

  15. مصطفی Says:

    سلام دوست عزیز
    وبلاگ زیبایی دارید
    درخواست تبادل لینک با شما را دارم
    در صورت تمایل لینک ما را با نام زیر در وب سایت خود قرار دهید
    و نام لینک خودتون رو بفرستید با تشکر

    به امید همکاری های بعدی
    منتظر جوابت هستم!

    عرفان :
    لینک شدید!

  16. key1one Says:

    سلام عزیز جان.
    خوبی.
    میخواستم در مورد ویروس حرف های از سر درد ازت کمک بخوام
    هرچی تلاش کردم نتونستم ژاکش کنم
    همینطوری که میدونی وقتی کامژیوتر دچار این ویروس میشه قسمت
    tools options
    میره تو زیبانه فایل همه چی میخوره بهم. و با عوض کردن ویندوزم اثرات این ویندوز میمونه و بعد از چند روز خودشو بازیابی میکنه و دوباره کار میکنه.
    من که کلافه شدم ار بس موتورهای جستجو رو گشتم برای جستجو باید از کلماتی استفاده کنی که همون اولش قبل از اوردن نایج جستجو عبارت فیلتر میشه و نتایج بالا نمیاد چر.کسی هم کمکی نکردن.

  17. آرمین Says:

    سلام عرفان جان
    واقعا بعضی از پست هایی که میذاری نایابند تو اینترنت
    گرافیست آماتور رو جدا و بدون تعارف باید از زیر لوگوی سایتت حذف کنی
    راستی طراحی بنر هم انجام میدی؟

    من شما را بانام عرفان لینک کردم شما هم منت گذاشته و قدم رنجه فرموده و از سایت دیدن کنید و اگر دوست داشتید ما را به عنوان فیلم و سریال لینک کنید.

    ممنون و همیشه موفق باشید

    عرفان :
    سلام دوست عزیز, شما لطف دارید و دیگه اینجوری که شما میگید نیست. من شما رو متقابلاً لینک کردم.

    طراحی بنر اگه سرم خلوت باشه و حوصله داشته باشم آره @

  18. weblogchi Says:

    جمعی از دوستانتان شما را دعوت میکنند تا در پروژه ی رادیو وبلاگستان مشارکت کنید.بی شک حضور شما در جمع برنامه سازان رادیو وبلاگستان باعث بهروری بیشتر این مجموعه خواهد شد.
    با تشکر رادیو وبلاگستان

  19. سروش Says:

    سلام
    میخوام از این طرح ها در لوگو های رادیو وبلاگستان استفاده کنم. اگه به نظرتون ایرادی داره , تا فردا بهم خبر بدید که این کار رو نکنم.
    شاد و موفق باشید

  20. امیر نصر Says:

    خیلی عالی بود ان شا الله ادامه داشته باشه /.

  21. عدنان Says:

    تشكر

  22. مبینا Says:

    عالیه دستت درد نکنه!اگه می شه با پسوند psdهم بذار و گل و بوته هم…ممنوووون!

    عرفان :
    مرسی بابت لطف شما …
    در مورد psd فایل ها که بایستی خدمت شما عرض کنم به دلیل حجم زیاد فعلاً مقدور نیست …

    موفق باشید.
    عرفان

  23. محمد Says:

    love love love

  24. شيما Says:

    خيلي ممنون

  25. old wolf Says:

    سلام.ممنون از تذهیب هایی که در اختیار گذاشتید. لطف می کنید تعداد بیشتری بفرستید. ممنون از توجه شما

    عرفان :
    حتماً

  26. حسین کریمی Says:

    با تشکر از طرحهای شما من دو پلاگ این با فیلتر جدیدا از اینترنت گرفتم که در فتوشاپ ایجاد طرح اسلیمی ،گل و بوته و بوته جقه میکنه شما هم در دسترس علاقه مندان بگذارید

    سبزفام گرافیک

  27. mehdi Says:

    عالی تر از این امکان نداره ممنونم

  28. پرویز بگ زاده Says:

    ممنون
    از بعضی هاش در ویترای استفاده میکنم…خیلی زیبا بود..تکرار بشه بهتر میشه

  29. freshteh Says:

    خیلی با حا ل هستین چون طرحاتون با حال هستن .ممنون

  30. علی Says:

    خیلی کارت درسته دمت گرم مشدی!!

  31. ممل Says:

    قربانت چاکرتم نازت

  32. qazale Says:

    lotfan az tarhaye sade tar ham estefade kon…. in naqsh haye eslimi kheili pichidast va monasebe karhaye sade nist

  33. سعید Says:

    خیلی زیبا هستند ممنون
    اما من نتونستم وکتور ها رو دانلود کنم

  34. فرزاد Says:

    با سلام
    با تشکر از طرحهای جالب و زیبای شما و تشکر بیشتر جهت امکان دانلود فایل اصلی و ای کاش بقیه هم مثل شما دید بازتری نسبت به دنیا داشتن …..
    عرفان جان من این طرحها رو توی یک کار گرافیکی تجاری استفاده کردم مشکلی که نداره؟؟؟؟

  35. صدف Says:

    تشکر خسته نباشید
    میشه دسترسی به اشکال رو راحتتر کنید بدون پاس دادن به یه پنجره دیگه
    بازم ممنون

  36. بیژن Says:

    دستت درد نکناد جیگر
    پاینده باشی و ما زیر سایه ات کاراتو دانلود کنیم
    با سپاسگزاری فراوان

  37. رامين . . . Says:

    ممنون مشكل من رو حل كردي داداش . . .

  38. هادی Says:

    بابا عالیه
    حرف نداری…………………….. واقعا از سایتت خوشم اومد

  39. الهه Says:

    سلام. از ديدن اثارتون لذت بردم.
    من هم رشته تحصيليم هنره و دنبال يه سري كار تذهيب مي گردم واسه يه مجموعه هام با كادر مستطيل كه فقط حاشيه بالاش پر كار باشه اما اثر مناسبي پيدا نكردم .اگر شما مي تونيد بهم كمك كنيد ممنونتون مي شم .
    بهز هم هز كارهاي زيباتون لذت بردم . متشكرم.

  40. نسرين Says:

    عرفان جان
    مرصي،خيلي UP DATEEE!

  41. حميدرضا Says:

    سلام اول اينكه خيلي تشكر از زحمت و خوش سليقگيت دوم اينكه خوشحالم توي اين فضاي گاها ناسالم اينترنت افرادي هستند كه به درستي از اين فناوري استفاده و به ديگران ياري مي رسونند

  42. amir Says:

    خدا قوت داداش. منتظر قسمت دومشیم. نذاریمون تو خماری

  43. mj Says:

    شما برید تو کار کاشیکاری سنتی

  44. مقداد عبداللهی Says:

    با تشکر فراوان از شما دوست سخاوتمند

  45. مسعود Says:

    دستت درد نکنه

  46. خاطره Says:

    عالی بود ممنون

  47. یگانه Says:

    درود
    امیدوارم زندگیتان هم به زیبایی این طرحها باشد و عروجی همانند اسپیرال های اسلیمی و ختایی داشته باشید.شمسه ی وجودتان پرنور.

  48. farzan Says:

    merc.kheyli khob bod doste man.

  49. محسن Says:

    گل هستی اما عمرت مثل گل نباشه. خیلی ممنون.

  50. محسن Says:

    Dear Erfan
    مرسی بابت طرح ها.
    عرفان جان طرح محراب مسجد می خوام، اگه لطف کنی بزاری عالی میشه.

  51. میثم Says:

    دمت گرم

  52. حسن Says:

    سلام. خيلي خوبه ولي من براي طرح هاي کارت ويزيتم بيشتر از اين مورد ها لازم دارم . در صورت ممکن با من همکاري فرماييد.

  53. سارا Says:

    کاشکی فکری هم به حال تازه کار های طراحی سنتی هم می کردین

  54. gharibe Says:

    Mmmmmmmmmmmmmuch

  55. سعید Says:

    ممنون
    خداقوت
    مرسی
    بروحالشو بببر

  56. sepidehk2 Says:

    salam

  57. سعیده Says:

    سلام تصاویرخیلی عالی بود خیلی وقت بود دنبال همچین طرحهای بودم برای کارمعرق من عالی هستن .

  58. jalal Says:

    تشکر از طرحای شما
    و نظرات دیگر دوستان
    دوستان من سی ان سی رو خریدم که تمام این طرحارو دو وسه بعدی اسکن واجرا روی چوب سفال شیشه ووووووو خیلی چیزای دیگه ممکن کرده اگه کاری داشتتید من در خدمتم ادر س من =rasolie@yahoo.com برای اهل دل ها وادمای باذوق اخر شه

  59. علیرضا Says:

    salam aga dastet tala fagat dagigan pass chie man mizanam error mide

  60. احسان Says:

    درود. فداتون با این همه طرح های زیبا. الهی همیشه موفق و موید و سربلند و شاد و پیروز باشید.

  61. shirin Says:

    آخرشی خیلی باهالی کارم راه افتاد

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

