سوگند

سلام

بعد از مدتها طراحی یک قالب وبلاگ, خوشحال میشم نظرتون رو در مورد این قالب بدونم.

برچسب‌ها: , , , , , ,

11 پاسخ to “سوگند”

  1. مجید Says:

    سلام.
    قشنگه …

  2. مهدی Says:

    قشنگه، سبک پیامبر وب نویس

  3. ashkan Says:

    salam
    agha id mano add kon karet daram
    mamnon

  4. نيما Says:

    واقعا عالي گل كاشتي !

  5. CsshadowS Says:

    سلام دوست عزیز.
    وب قشنگی داری.
    به من هم سر بزن.
    اگر هم دوست داشتی من رو با نام دانلود بازی های جذاب لینک کن و به من خبر بده تا لینکت کنم.
    درسته وبم هنوز خوب راه نیافتاده ولی دارم روش کار می کنم.
    فعلاً بای.

    عرفان :
    لینک شدید !

  6. مسلم Says:

    سلام
    آقا تبريك ميگم، چند تا كاري كه صفحه ي اول وبلاگتون بود در سطح خيلي خوبي هستن، خصوصا كه در اكثر كاراتون اون حالت كريستال گونه و پس زمينه ي شبه آلود رو حفظ كرديد و با تركيب رنگ مناسب واقعا عالي شدن.

    من سه چهار سالي هست طراحي وب كار ميكنم، اگر چه در رابطه با طراحي و مباحث پايه ي اون در حد خيلي خوبي كار كردم‌(HTML ، CSS , Blocking,standards , تركيب رنگ و …) ليكن هنوز استفاده از ابزار كار گرافيكي مثل فتوشاپ يا كورل رو در حد متوسط به پاييني بلدم، دليلشم اينه كه بعد از موارد بالا حداكثر تمركزم روي پروگرامينگ بوده، چند وقتي هست متوجه اين نقص بزرگ خودم شدم و دارم كار ميكنم، در اين زمينه فكر ميكنم وبلاگ شما و امثال شما تنها راه سريع ياد گرفتن ترفندهاي كاربردي در وب باشه.

    من تازه از بلاگفا مهاجرت كردم، شما رو لينك ميكنم اگر قابل دونستيد به MyView يه پيوند بديد، يه سر هم به كلبه ي من بزنيد خوشحال ميشم.هنوز فرصت نكردم مطالبتون رو درست مطالعه كنم ولي خواستم بگم موضوعي كه كار ميكنيد براي من خيلي جالب و مفيده. يا حق

    عرفان :
    سلام دوست عزیز, در وحله اول بابت لطفی که نسبت به طراحی های من دارید مرسی … و در باب دوم منم اونطور که میگید خیلی حرفه ای نیستم و هر چی هست از الهام و سلیقه گرفته شده.

    شما رو هم لینک کردم. اگر عمری بود بیشتر آموزش میذارم.

    موفق باشید.
    عرفان

  7. مسلم Says:

    بابت لينك ممنون، انشاا… هميشه سرزنده باشيد.

    يا حق

  8. محمد Says:

    قالب قشنگيه . اگرچه نسخه ي جديدتري از پيامبر وب نويس اسبق ميباشد :)‌ !

    عرفان :
    مرسی محمد جان, درسته حق با شماست. شاید پر امکانات تر از اون پیامبر وب نویس اسبق بشه, چون هنوز امکانات قالب و وبلاگ تمکیل نشد.

  9. eleram Says:

    قالب زیبا و البته سبکیه… .
    سیستمش اگر اشتباه نکنم همین وردپرس خودمونه!
    زیباست….

    آقا عرفان! میگم ها! رشته شما گرافیک بود؟! (چقدر من علامت تعجب میدم؟!!)

    عرفان :
    سلام دوست عزیز;
    مرسی بابت لطف شما, در مورد سیستمش که فکر کنم مدیریت محتوا یا همون ام تی خودمون هستش, و اما سوال شما مبنی بر رشته خودم …

    والا رشته خودم نرم افزار کامپیوتر بود, خیلی دوست داشتم برم رشته گرافیک بخونم که حالا قسمت نشد … حالا همینجوری شروع کردیم شاید هم همینجوری تمومش کنیم یعنی بذاریمش کنار !!!
    🙂

  10. eleram Says:

    ااا چه جالب! پس نرم افزاری…
    شرمنده اینقدر سوال می کنم عرفان جان؛ این لوگو رو هم خودت طراحی کردی؟ (دو تا که از هم دارن چیز میگیرن!)

  11. علیرضا Says:

    خیلی جالبه، مخصوصا عرض کوتاهش
    تا حالا قالب فارسی به این سبک ندیده بودم
    بهتون تبریک میگم

پاسخی بگذارید

