آموزش ساخت دکمه شیشه ای حرفه ای

سلام

در این آموزش قصد دارم شما رو با یک روش طراحی دکمه های شیشه ای زیبا که عمده ترین کاربرد اون در وب سایت و وبلاگ ها هستش رو آشنا کنم.

دانلود نسخه html با حجم 384 کیلوبایت

دانلود نسخه pdf با حجم 308 کیلوبایت

امیدوارم از آموزش فوق استفاده کافی رو ببرید.

برچسب‌ها: , , , , , ,

9 پاسخ to “آموزش ساخت دکمه شیشه ای حرفه ای”

  1. URCHIN7 Says:

    سلام

    مطلب جالبی بود

    وب خوبی داری

    با تبادل لینک چطوری اگه موافقی URCHIN7PC

    اگه موافق نیستی که هیچ

    عرفان :
    لینک شدیید !

  2. گراشوار Says:

    عرفان جان عالي بود

    اگه ميشه آموزش ساخت والپيپر هايي که خودتون ميسازيد رو بذاريد

    ممنونم

    عرفان :
    دوست عزیز اگه وقت بذاره چشم .. آموزش اونم رو میذارم ..

  3. key1one Says:

    سلام.ممنون جالبه.
    من شما رو لینک کردم خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
    کلید اول1

    عرفان :
    لینک شدید !

  4. milad Says:

    salam site besiar jaleb va pormohtavai darin tabrik migam .mikhastam age mayl be tabadol link boodin boodin khabaram konid manmontazeram
    movafagh bashid bye.

    عرفان :
    لینک شدید !

  5. مهدی Says:

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

    عرفان :
    لینکتون کردم !

  6. milad Says:

    salam dost aziz
    mmanon
    shoma ham link shodid
    moaffagh bashid

  7. Mohammad Says:

    سلام
    کار قشنگی بود ، ممنون
    من هم بت فتوشاپ کار می کنم ، طراح template های وب هم هستم ، خدا رو شکر تجربه خوبی دارم .
    به وب من هم سر بزنید و نظرتون رو درباره قالبش بدین ممنون میشم .
    http://www.mds-soft.persianblog.ir/

    موفق باشید

  8. reza Says:

    سلام شما رو با عنوان عرفان لینک کردم منو با عنوان سلام بیا لینک کنید
    با تشکر
    بای

    عرفان :
    لینک شدید !

  9. eleram Says:

    سلام عمو عرفان منو يادته؟ (ماهيگيري و اين چيزا كه يادته؟…. 😉 )
    گفتيم براي عرض ادب مزاحم بشيم ديديم كه شما گويا گوش شيطون كر خدايي نكرده من بميرم شايد احتمالا بايد ديدم كه رفتين تو خط آموزش و ماهيگيري و اين چيزا…

    خواستم بگم دستت شما مرسي كه لطف كردي اين آموزش قشنگتو زحمت كشيدي… ولي يادت باشه تا هنوز ما ماهيگيري ياد نگرفتيم بهمون خود ماهي رو هم بده كه شايد گرسنه مون بشه… d:
    كار امام حسين (ع) هم بسي زيبا مي باشد بود است… :اسمايلي گيج بيج!:
    اصولا كارهاي شما چون هم عرفاني (عين اسمته!) و هم رويايي (مثل وبلاگته!) خيلي خوشم مياد…
    شرمنده من كم حرفم ولي از يكي خوشم بياد يه ريز حرف ميزنم :اسمايلي عشق و اين چيزا!:

    راستي با منم لينك بازي كن خير مي بيني

    تشكر
    در پناه حق….

    عرفان :
    سلام عزیز 🙂

    اول مرسی بابت لطفی که دارید … همونطور که قول داده بودم اگه وقت کنم دیگه شروع میکنم به گذاشتن آموزش هایی که فکر کنم به دردتون بخوره …

    شما رو لینک کردم.

    موفق باشید.
    عرفان

پاسخی بگذارید

