نیمه شعبان مبارک !!!

به انتظار ننشینیم … به انتظار بایستیم

کاغذدیواری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) در سه رنگ, امیدوارم خوشتون بیاد …

برچسب‌ها: , , , , , ,

20 پاسخ to “نیمه شعبان مبارک !!!”

  1. اسماعیل.م.پ Says:

    برادر گرامی سلام. خوبی؟ کارات قشنگه
    لینک نمودم شما را
    یا علی مددی

  2. بهنام Says:

    سلام .
    زیبا بود .
    در این آدرس http://www.daneshju.ir/forum/310/t50418-2.html#post234794 کارهای زیبای نیمه شعبان را جمع کردم . کارهای شما هم هست …

    تشکر

  3. رامين فيروز Says:

    سلام! مهمون ناخونده كه ميگن يعني من :دي
    منم يه طرح زدم دوست دارم ببيني و نظرت رو بگي…
    راستي بگو ببينم لينك بازي هم بلدي يا نه؟! يه :دي گنده!!!

    من كه بلدم (لينكيدمت!)

  4. جعفری Says:

    هر موقع نام مهدی رابه زبان میآورم کلا آرامش به بدنم وارد میشود یک حقیقت

  5. علی کوچولو Says:

    سلام
    مث همیشه زیباشت خدا خیرت بده
    منم یکی طراحی کردم در رابطه با نیمه شعبان دوس دارم ببینی و اشکالاتش رو بگیری

  6. Amir Says:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت حضرتعالی

    خیلی خوشحال هستم که گرافیستی مثل حضزتعالی عشق ائمه اطهار در دلش چنین اثر میکند و در نهایت به چنین طرح های زیبا و عالی ختم میشود و حقیقتا از این نوع والپیپرهای بسیار زیبا که نمونه آن با چنین کیفیتی باشد کم پیدا میشود انشاءالله در کارهایتان همواره موفق باشید و همواره از ابتکارها و طرح های جدیدتان لذت ببریم و البته من از کارهای قبلی شما که مربوط به امام حسین بود استفاده میکردم بسیار زیبا و خوش جلوه است از لحاظ ترکیب بندی رنگ و فونت به هر حال متشکر و اعیاد گذشته را هم به شما تبریک میگویم و توفیق شما را از خداوند خواستارم و امید دارم که انشاءالله در ماه رمضان در کنار توفیق عبادات طرح های زیبای شما را ببینیم . وسلام

    عرفان :
    ممنون دوست عزیز … شما لطف دارید …

    ولی فکر کنم به احتمال زیاد آخرین کارهای من در این رسته باشه …

    موفق باشید.
    عرفان

  7. eleram Says:

    ممنون كه زود لينك كردم 😦

  8. eleram Says:

    ممنون كه زود لينك كردي 😦

  9. اسماعیل.م.پ Says:

    سلامی دوباره. آدرس من عوض شده:
    esmail.mohammadi.ir

  10. آریا موبایل Says:

    با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرستيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : آريا موبايل دات نت
    با تشکر

  11. آریا موبایل Says:

    سلام
    ممنون که درخواستم رو قبول کرديد.من هم شما رو با عنواني که خواسته بوديد لينک کردم.
    موفق باشيد خدانگهدار

  12. مهدی Says:

    با سلام به دوست عزیز مطلب جالبی بود
    من مدیر سایت …. هستم
    خوشحال میشم با » بانک مقالات فارسی » و » سایت اصلی ما » ما تبادل لینک کنید …
    و
    ….
    دو لینک در دو سایت متفاوت . اگر مایل بودید لینک خود را برای ما ارسال کنید
    موفق باشید . یا حق

  13. پورعبادی Says:

    تبریک میگم عرفان جان.
    خیلی قشنگ شده.
    واقعا زیباست

  14. مهدی Says:

    ممنون عرفان جان
    لینک شما ثبت شد

  15. مهدی Says:

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم

    ممنون

  16. مهرابي Says:

    سلام عرفان جان
    من از مجيد آنلاين و امضاتون با شما آشنا شدم
    مي خواستم بگم اگه براتون مقدور هست من آموزش نحوه ساخت تصاوير و زمينه هاي با گرافيک
    نوري و افکت هاي نوري رو مي خواستم
    من با فتوشاپ زياد آشنا نيستم اما مي خوام براي مقام معظم رهبري يه والپيپر بسازم فقط موندم که زمينه اون رو چي بذارم

    به خدا کمکم کن
    ممنونم
    من بيشتر با نرم افزار Jasc Paint shop pro 9 کار مي کنم

    با تشکر فراوان

    عرفان :
    سلام دوست عزیز, ممنون …

    در رابطه با آموزش بکگراند کارها … چند روش تلفیقی هستش .. که اکثراً با براش و کمی سلیقه شخصی همراه هست … اگر عمری بود سعی میکنم آموزش یکی از روش ها رو بذارم …

    موفق باشید.
    عرفان

  17. mohammad Says:

    سلام ، کارات قشنگه . فقط اگه تو آدم مذهبی هستی تایتل وبلاگت «پیامبر» هواست به این باشه که ….

    عرفان :
    من درست منظور شما رو متوجه نشدم … این یه وبلاگ گرافیکی هست … هیچ گونه نوشته ای مبنی بر مذهبی بودن من نیست … هر کسی اعتقاداتی داره که برای خودش قابل اهمیت هستش.

    تایتل وبلاگ هم جریاناتی داره …

    موفق باشید.
    عرفان

  18. پویا Says:

    اجرت با خودش
    موفق باشی

  19. محمد جواد Says:

    سلام عزیز!
    عکسها بسیار زیبایی هستند
    از طراحی های شما لذت بردم
    موفق باشید

  20. حسيني Says:

    با سلام
    خيلي قشنگن.
    راستي مي شه تو وبم ازشون استفاده کنم؟
    اجازه مي ديد؟
    من وبي دارم در مورد امام زمان
    خوشحال مي شم نظراتتون رو بدونم.

پاسخی بگذارید

