ولادت حضرت امام زمان (عج)

:. فرارسیدن نیمه شعبان رو به تمامی دوستان تبریک عرض میکنم .:

برچسب‌ها: , , , , , ,

9 پاسخ to “ولادت حضرت امام زمان (عج)”

  1. mohammad Says:

    be to ham mobarak khoshtip

  2. مهدی Says:

    یکم زود اعلام نکردی !! :دی

  3. رامین فیروز Says:

    شرمنده دیگه جایی برای حرف زدن نداره😉

    راستی هنوز حالا حالا که فکر نمی کنم بخوای قضیه ماهیگیری رو راه بندازی حالا یه سوال کوچولو…

    ببینم به جز فتوشاپ با چیز دیگه ای هم کار می کنی؟ برای طراحی همین پوستر ها رو میگم
    مثلا از 3DsMax و….

    فکر کنم با فتوایمپکت هم کار می کنی ! آخه اون براش بالای همین پوستر (سمت چپ) یکی از براش های فتوایمپکته😀

    راستی بهت تبریک می گم… اون پوستری که واسه پیامبر (ص) طراحی کردی رو توی تلویزیون هزار باری دیدم…

    تازه تو رادیو هم دیدم :d

    عرفان :
    سلام عزیز … شما لطف داری … در مورد سوالات شما بایستی بگم که متاسفانه یا خوشبختانه من تمام کارهام رو فقط توی سی اس انجام میدم … از هیچ برنامه مکمل استفاده نمیکنم یعنی تا الان اینجوری بوده ..

    در مورد اون براش … توی سی اس هم دارمش🙂

    در باب ماهیگیری … من از خدامه که چیزی که بلد هستم رو به شما دوستان یاد بدم … باید بهم وقت کافی رو بدید تا بشینم سر فرصت آموزشها رو آماده کنم و بذارم …

    اون پوستر وفات حضرت محمد (ص) که توی تلویزیون نشونش داد … خودم که برای اولین بار دیدمش شوکه شدم !!! میشه گفت از مزایا یا معایب اینترنت هستش دیگه ..

    سبز باشید !

  4. alikid Says:

    از طرح های شما خوشمان آمد اجر شما با خود آقا انشاء..
    امیدوار سرزنده و شاد باشید منتظر کار های بهتر شما هستم
    علی کوچولو

  5. جعفري Says:

    سلام دوست عزیز
    منم اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد منجی عالم بشریت را به شما تبریک عرض می کنم.
    خوشحال می شوم اگر با تبادل لینک یا آر اس اس موافق باشید.

    عرفان :
    دوست عزیز بهتون لینک دادم🙂

  6. جعفري Says:

    با تشکر از شما
    در لیست دوستان آراس اس من قرار گرفته اید
    ممنونم

  7. raoros Says:

    سلام/ قشنگه و عید میلاد هم پیشاپیش مبارک.

  8. fati Says:

    yekam kheyli zod elam kardid hanoz mozohaye ziyadi bara kar kardan hast
    karaton aliye

  9. عرفان ناصري Says:

    سلام عرفان جان! كارت درسته ! دمت گرم ! خيلي خال كردم! موفق باشي !
    اگه دوست داشتي من رو هم لينك كن!

پاسخی بگذارید

