زنده ام

هنوز زنده ام ….

10 پاسخ to “زنده ام”

  1. pinkbeat Says:

    خسته نباشيد با اين بودن‌ !‌

  2. Yasin Says:

    درود رفیق. 16 اردیبهشت سالگرد وفات پدر یاس هستش و طرفداران یاس دست به اجرای طرحی زده اند.
    امیدوارم شما هم در این طرح شرکت کنید.
    منتظرتم.

  3. نيما Says:

    اي ول بابا دمت گرم فكر كردم مردي ؟

  4. raoros Says:

    عجب!

  5. jevad Says:

  6. آلفو Says:

    با ای -میل من تماس می گیری؟؟

  7. گجمو2 Says:

    خدا رو هزار مرتبه شکر خواهیم کرد که زنده ای و امیدوارم 100 سال دیگر هم زنده باشی.
    در صورت امکان جلوی اسم وبلاگ من در لینکدونی یه 2 ناقابل هم بذار.
    متشــــــــــــــکرم.

  8. آلفو Says:

    به روز هستم!

  9. [EHSAN] Says:

    سلام
    خب.. خدارو شكر..الحمدلله

    حالا چه خبرا؟!

  10. saman_vb Says:

    سلام
    داش عرفان کجایی؟
    خیلی وقته دیگه تو مجید نمیای.اصلا من دیگه تو رو ندیدم .امیدوارم هر جا که هستی سالم باشی
    به این فکر کردم که تو این دنیای مجازی هیچکی به فکر هیچکی نیست… تو باشی یا نباشی یا من باشم یا نباشم.برای کسی دیگه فرق نمیکنه.
    من دلم برات تنگ شده بود وبلاگت هم یادم رفته بود اسمش چی بود بالاخره پیدا کردم. آخه شما استاده من هستی…
    موفق باشی
    سامان

پاسخی بگذارید

