مجوعه لوگوهای نوروزی وردپرس

سلام
میدونم تا عید هنوز مونده که بخوام در باب نوروز و عید و از اینا حرف بزنم
, این لوگوهای نوروز رو واسه وردپرس فارسی زدم و امیدوارم دوستان خوششون بیاد.

 

زیاد وقت نداشتم ولی ظاهر و باطن همینه !! محتویات این پک 42 عدد لوگوی نوروز با سایز های مختلف هستش و امیدوارم به دردتون بخوره !!

دانلود پک کامل با حجم : 1.763 کیلوبایت


عرفان

41 پاسخ to “مجوعه لوگوهای نوروزی وردپرس”

  1. EMAD Says:

    سلام
    كاراي قشنگي شده…

  2. مسعود قاسمی Says:

    مرسي عرفان جان زحمت كشيدي
    حتما ازش استفاده ميكنم

  3. مسعود قاسمی Says:

    شما چرا RSS‌ نداري عجيبه !!!!1
    ميخواستم وبلاگت رو به گوگل ريدر اضافه كنم
    بار اول اين مدليش رو ميبينم

  4. مسعود قاسمی Says:

    نه حل شد مشكل از من بود

  5. ژوبین آی تی Says:

    🙂
    خسته نباشید
    خیلی خوب طراحی کردید
    هرکدوم هم زیبایی خاصی داره

  6. wildchita Says:

    بسیار سپاس گذارم .

  7. farasun Says:

    بسیار زیبا و چشم نواز، کارتان عالیست.

  8. فانتزي Says:

    سلام مجدد.
    طرح هاي جالبي هستند. حالا كه رفتي تو كار عيد نوروز، اينقدر عكس اين ماهي قرمزهاي بدبخت(!) رو استفاده نكن. مي پرسي چرا؟ اينو ببين:

  9. بید مجنون Says:

    مرسی عرفان خان
    کارت درسته…حرف نداره

  10. ali786 Says:

    سلام
    خیلی خوب بود عرفان عزیز ، می گم یه مدت سروصدایی ازت نیست بگو داری هدیه نوروزی آماده می کنی ، عرفان این نکات شکسته بندیت منو کشته .
    ممنون ، موفق و پیروز باشی

    یا علی مدد .

  11. javad33 Says:

    سلام آقا عرفان ایوالله هم با وبلاگت حال کردم هم با طرحهات. با اجازه از این لوگوها تو وبلاگم استفاده کردم.

  12. شبستان Says:

    بسیار زیبا بود! مخصوصا اون پسر دماغویه که داشت تو تنگ دست میکرد! بدجور حال کردیم.
    من خیلی دوست داشتم گرافیست بشم، اما بد روزگار نذاشت!

  13. godling Says:

    کار جالبی کردی….

  14. میلاد Says:

    حاجی دمت گرم، خیلی باحال بودند.
    میتونی یه دعوت نامه پرشین گیگ برام بفرستی؟! یه دنیا ازت ممنون میشم…

  15. میلاد Says:

    حاجی دمت گرم، خیلی باحال بودند.
    میتونی یه دعوت نامه پرشین گیگ برام بفرستی؟! یه دنیا ازت ممنون میشم…
    mrweblog.wp@gmail.com، پر رو شدم ایمیلم رو گذاشتم بدون اینکه بدونم میتونی یا نه!

  16. میلاد Says:

    حاجی من همیشه تو ارسال نظر عجله میکنم بعد کنسل رو که میزنم اینجوری میشه دیگه، شرمنده. اولی رو با این حذف کن!

  17. محمد Says:

    خوب بود
    با من تبادل لینک می کنی؟

  18. سپهر سلیمی Says:

    ممنون

  19. gozarzaman Says:

    سلام دوست عزیز لوگوها بسیار زیبا بودند ایشالا که موفق باشی

  20. aramiss Says:

    درود

  21. Omid Says:

    ممنون

  22. علیرضا Says:

    سلام. جذاب بود.

  23. شیدا Says:

    آن ماهیه را خوشمان آمد
    کلی باحال بود

  24. شهرام Says:

    عرفان خان
    دست شما درد نکنه. بسیار عالی بود. پیشاپیش سال خوشی را برایت آرزو می کنم.

  25. مرتضي بهمني Says:

    خيلي كار قشنگي كرديد! ممنون!

  26. jarchy Says:

    سلام
    دستت درد نکنه

  27. Neeku Says:

    خيلي هم زياد نمونده، تا چشم رو هم بذاريم 87 هم رسيده… قشنگ بودن 🙂

  28. Reza. R Says:

    آقا دستت درد نکنه، در ویرایش هدر نوروزی ازشان استفاده خواهیم کرد.
    ممنون

  29. علی Says:

    به نظرم اینجور حرکت ها وقتی جالب هست که شما با تیم هماهنگ باشید ، و وقتی اونها به شما سفارش کاری رو میدن به خودشون تحویل بدید !

  30. آی تی شوک Says:

    سلام
    خیلی زیبا بود
    دستت درد نکنه
    من که گذاشتم

  31. maryamss Says:

    خیلی قشنگ بودن همشون.منم یکیشو گذاشتم تو وبلاگم.

  32. نيما Says:

    سلام دوست عزيز مي خواستم يك طرحي يا يك عكسي رو به شكل زير در بيارم چكار بايد بكنم .

  33. منيرى Says:

    به‌به 🙂

  34. محمد کشوری Says:

    چه عیدی خوبی . ممنون خیلی جالب و زیبا بود

  35. samanvb Says:

    محمد جان ما شما رو نداشتيم چيكار بايد ميكرديم؟
    ايول خيلي باحالي كارت درسته

    موفق باشي
    سامان

  36. Behzad Abdi Says:

    دوست عزیز سلام… با جازه تون توی یکی از لوگو ها یه تغییرات مختصری دادم و برای سایت خودم استفاده کردم… البته حق کپی رایت رو هم رعایت کردم و بهتون لینک دادم…

  37. هانی راسخ Says:

    سلام
    خسته نباشی
    می گم این آموزشاتون رو زیاد تر کنید ممنونم

  38. dashpori Says:

    دمت گرم

  39. مجید Says:

    من که الان سهسال! به مهدی میگم یه لوگو درست کن واسم اما هی فراموش میکنه شما میتونی!؟

  40. فرزاد Says:

    بسیار زیبا بود . مرسی

  41. باران Says:

    سلام
    واقعا استفاده کردم.
    یه حقیقت! سایتتون ساده و خیلی زیباست و کارآمد البته!

پاسخی بگذارید

