کاغذ دیواری وفات حضرت محمد (ص)

بعد از چند مدتی یک کار مذهبی جدید از من :
کار زیر یه پوستر به مناسبت وفات حضرت محمد (ص) هست که چند روز پیش طراحی کردم و خیلی خوشحالم که اونطور که فکرش رو میکردم خوب از آب دراومد.
کار رو به نسبت به کارهای گذشته خودم با سایز بزرگ طراحی کردم که هم کیفیت مطلوب داشته باشه و هم اینکه موقع چاپ مشکلی پیش نیاد.

اینم یه کاغذدیواری با سایز 1280×960 از طرح وفات حضرت محمد (ص) :

این عکس هم قسمتی از طرح با کیفیت اورجینال طرح هستش :

خیلی دوست دارم نظر شما دوستان رو در مورد این کار جدید بدونم;
عرفان

21 پاسخ to “کاغذ دیواری وفات حضرت محمد (ص)”

  1. GHasedak Says:

    عالیست عرفان. عالی

  2. raoros Says:

    بسیار زیباست
    من البته زیاد کار مذهبی نکردم
    ولی برای شروع فقط یه دونه زدم
    اینجاست ببین:

    عرفان :
    زهرا جان هر کسی که طرح میزنه که از اولش خیلی خوب از آب در نمیاد … من اینقدر از این چیزا زدم … ولی مال شما قشنگتر از مال من هست …

    جای تبریک داره !

  3. raoros Says:

    راستی من رشته ام هنر نیست، قراره بشه 😉
    اگر هنر خونده بودم که انقدر زاغارت نبود کارهام 😀

    عرفان :
    به سلامتی …

  4. فانتزي Says:

    طرح خيلي خوبه و جالب دراومده ولي به نظر من مفهوم غم يا مناسبتي غمناك رو تداعي نميكنه. شايد حتي به نوعي نيمه شاد باشه. البته هدف طراح (شما) مهمه كه من نميدونم چي بوده!

    عرفان :
    مرسی, دوست عزیز من در آینده نسخه شاد این طرح رو که زدم رو میذارم که شما هر دو رو مقایسه کنید …. این طرح نسبت به اون یکی کمی غمگینتر و بی روح تر هست …

    موفق باشید.
    عرفان

  5. بهنام Says:

    قشنگ شده

  6. maryamss Says:

    نظر تخصصی نمی تونم بدم چون این کاره نیستم.اما به نظر خودم خیلی قشنگه.یه جورایی ساده و با کلاسه.یه خوبیم که داره خیلی سیاه نیست و همین هم یه حسه خوبی بهم میده

    عرفان :
    مرسی مریم خانوم, نظر شما دقیق همون حسی رو توصیف میکنه که داشتم طراحی میکردم !

    ممنون !

  7. مسعود Says:

    سلام.خيلي خوب شده.اينو جدي ميگم.من مثل تو روي كارهام اينقدر وقت نميزارم چون واقعا وقتشو ندارم.من بيشتر توي كار تطراحي وب هستم قديم نديم ها طراحي پوستر هم مي كردم كه الان وقتي نگاه مي كنم خنده ام ميگيره.خلاصه اينه كه خوشحال ميشم اگر با ما رفاقت كني. اي دي من Masoodi153 هست.من براي خودم ادم كلفتيي هستم.شوخي كردم.خواستي سري به منم بزن.يا علي مدد

    عرفان :
    از آشنایی با شما خوشحال شدم, منم قبلاً کار وب زیاد انجام میدادم و الان هم گهگاهی انجام میدم !!

    موفق باشید.
    عرفان

  8. raoros Says:

    سلام عرفان جان!
    کار تو که خیلی زیبا بود! حیف من که وردپرس فارسی رو خیلی دوست ندارم!

    عرفان :

    درک میکنم !

  9. spano Says:

    درود
    خیلی قشنگ بود. امیدوارم زندگیت هم قشنگ باشه.

  10. 30ma Says:

    زندگی هچکس زشت نیست بلکه این خود ما هستیم که اون رو زشت میکنیم امیدوارم زندگیتون همیشه زیبا باشه

  11. 30ma Says:

    عرفان جون کارتون عالی بود بهتون تبریک می گم . در انتظار کارهای دیگتو ن میمونم

  12. 30ma Says:

    اگه دوست داشته باشی میخوام باهاتون اشنا شم این ای دی من هست ana_mosafer_love

  13. محمد Says:

    خیلی زیباست . منتظر کارهای بعدی شما هستم.

  14. منتظر Says:

    اقا عرفان طرح خوبیه در عین سادهگی گویاست یه هماهنگی خاصی هم توی طرح وجود داره .
    موفق باشی .راستی برای پیدا کردن ایده و طرح خوب برای مناسبتها پیشنهاد میکنید چی کار باید بکنم.

  15. sepanta Says:

    خداقوتت بده
    کارات خیلی زیباست و ساده
    پرتوان باشی

  16. نادر Says:

    دستت درد نکنه عالی
    دوستان یه کمک به من بدهند من عکس انیمیشنی از حضرت علی می خواهم همون که کارتونشو میزارن

  17. یک دوست Says:

    سلام
    خیلی عالی خیلی عالی خیلی عالی
    اگه کلاس آموزشی برای این کار داری بنده با کمال میل شرکت میکنم.
    اگه کلاس آموزشی رفتی هم آدرسشو بمن بگو
    موفق باشی

    عرفان :
    ممنون دوست عزیز …
    کلاس که نه … فقط تمرین … همین !!!

    اگه وقت بذاره کم کم دیگه شروع میکنم به گذاشتن آموزشهای فتوشاپ ..

    موفق باشید.
    عرفان

  18. یک دوست Says:

    راستی سایز 1680#1050 برای مانیتورهای 22 اینچ نداشتی؟

    عرفان :
    بازم سلام دوست عزیز 🙂
    در رابطه به سوال شما من الان این کاغذدیواری رو با سایز 2592×1944 روی سیستمم دارم … و حجمش 4 مگابایت هست و با این سرعت نفتی برای خیلی سخته تا آپلودش کنم …

    اگر تونستم این کار رو میکنم …

    موفق باشید.

  19. ker Says:

    salam khob bod

  20. بلدرچين Says:

    سلام عرفان جان . من بلدرچين تو مجيد آنلاين هستم
    سايتت رو اتفاقي تو گوگل پيدا كردم دنبال يه طرح خوب برا صفحه دسكتاپ ميگشتم كه از اين طرحت خيلي خوشم اومد . با اجازت ميندازمش رو صفحه دسكتاپم ، اسمتم كه زير طرح خورده هميشه به يادت ميوفتم . مثل هميشه با اين طرحهات هنرت رو به رخ همه ميكشي . خيلي از اين طرح خوشم اومد . بازم ممنون
    موفق باشي

    عرفان :
    نظر لطفته دوست عزیزم !!!
    شاد باشی

  21. ÷یام Says:

    سلام کارتون واقعا حرف نداره. کاری در خور شان محمد رسول الله (ص). انشائ الله در تمام مراحل زندگی شاهد موفقیت روز افزونتان باشیم.

پاسخی بگذارید

