آدم های ترسو

آدم های ترسو به زندگی فکر میکنن
اما از زندگی کردن عاجزند

آنها به عشق فکر میکنن
اما از عشق ورزیدن عاجزند

دنیا پر از آدم های ترسوست …

4 پاسخ to “آدم های ترسو”

  1. maryamss Says:

    این نوشتتو کاملا در ک می کنم.واقعن همین طوره

  2. RaoRos Says:

    قشنگه
    ولی از اون حرفاست که دیگه نمی پذیرمش
    فکر می کنم این روزا کنش ها و واکنش های ادمی که به سمتش می ریم باعث می شه ما ترسو بشیم، یعنی ادم تا عاشق نشده مثه کاغذ ننوشته است، وقتی می خوره تو سرش و سرکوب می شه، دیگه ممکنه چشم ترس بشه.😉

    عرفان :
    میشه این برداشت رو هم کرد که این استدلال یه جوری فردی هست !
    ولی برای من جالب بود !

  3. saman_vb Says:

    من یه آدم ترسو هستم…

  4. saba Says:

    الان در موقعیتی هستم که معنی این جمله ها رو کامل درک میکنم.

پاسخی بگذارید

