س مثل سبزینه !

سال 82 فکر کنم بود, که به پیشنهاد یکی از دوستان وبلاگ نویس دیگر که حق های فراوان به گردن ما دارن به جشنواره وبلاگ نویسان دعوت شدیم.
اولین حضور من در چنین مجمع هایی بود … اون موقع توی پرشین بلاگ
, وبلاگی داشتم و هنوزم همونجا هست … خیلی برام خنده داره که وقتی میرم و میبینمش !!!

اونجا بود که با جوانترین و مسن ترین وبلاگ نویس ها آشنا شدم. غرفه های زیادی بود از تمامی نشریات الکترونیک که از بین اونها این چنتا رو فقط خاطرم هست:

قاصدک, سی نت مگ, شرقیان, ارتباطات جهان سبز, سخن, هفت سنگ, کاپوچینو, شاتوت, سبزینه

تنها غرفه ای رو که خیلی تحریک شدم برم توش و کنکاو کنم همین سبزینه بود, نمیدونم چرا اینقدر از این سبزینه خوشم اومد. شاید به خاطر اینکه طراح سایتش یکی از دوستان عزیز من هست یا شایدم به خاطر اینکه از گل و گیاه خیلی خوشم میاد …
در کل چیدمان و دیزاین طرح غرفه شون خیلی به دلم نشست
, با چنتا شاخه برگ و چنتا پوستر به رنگ سبز چنان فضایی خودمانی رو مهیا کرده بودن که آدم لذت میبرد اونجا بایسته …

عکسهایی فراوانی انداختم از اون وب فستیوال, فعلا همین عکس غرفه سبزینه رو داشته باشین.

آهان, حواس نمیذاره – موضوع اصلی که این پست رو دادم این بود که من چنتا عکس به یاد نشریه سبزینه انداختم که میخوام به عنوان کاغذدیواری بذارم اینجا تا شما هم نظرتون رو بگید.
میشه این پست رو به طرز دیگری هم استنباط کنید
, کاغذدیواری های ویندوز جادویی ویستا سری دوم !!

 

پی نوشت :
راستی ولنتاین همگی مبارک !
دیشب فلکه دوم تهران پارس
, به بابایی یه بساطی راه انداخته بود که یه پوستر هم زده بود تنگ دیوار که سی دی ولنتاین هم رسید, روی پوستر نوشته بود :
پوستر
کاغذدیواری

کارت پستال

عکس

فلش

کلیپ تصویری

من هر چی فکر کردم که ببینم این کلیپ تصویری چی میتونه باشه که نفهمیدم!!

9 پاسخ to “س مثل سبزینه !”

  1. GHasedak Says:

    تو رو خدا اينقده ولنتاين ولنتاين نكنين.

  2. oshgool Says:

    میخریدی تعریف میکردی توش چی بود…
    ولنتاین چیه بابا فکر نون و اب باید بود…

    عرفان :
    واسه چی بخرم … توی هاردم پره از این چیزا …
    برادر عزیز ما نون و آبمون رو داریم در میاریم ..🙂

  3. parsasoft Says:

    alexa = 31000
    pr = 4
    prp = 6
    baraye tabadole link amade hastim.

    عرفان :
    در صورت وارد کردن لینک وبلاگ اطلاع بدهید تا لینک شما نیز وارد شود !🙂

  4. وحید Says:

    سلام آقا عرفان . منم لینکتون کردم .

    راستی یک لینک فوق العاده به دستم رسید حیفم اومد اون رو بهتون معرفی نکنم . فکر کنم خیلی به دردتون بخوره .

    عرفان :
    مرسی دوست عزیز …

  5. peacetree Says:

    سلام اقا عرفان
    بعد از عمری نوشتن وبلاگ دوباره توبه رو شکستم و حالا اولین مطلب با فضای دیگر ..دوست دارم بیاید وهمراهی کنید..راستی شما رو هم لینک کردم …ضمنا تا حالا حمام کابل رو دیدی؟؟/

  6. میثم دهقانی Says:

    …امان از این عالم شیرین وبلاگ نویسی. خدا قوت

    با: «ولنتاین با 1300 تومن» به روز هستم.

  7. محسن وزیری Says:

    سلام
    بیمقدمه: من اصلا گرافیک بلد نیستم می خواستم یه لطفی کنی و یه لوگوی خوب و قشنگ که آرم وبلاگم بشه و حتما از کلمه «IT نوشت»در اون استفاده شده باشه برام طراحی کنی خیلی ازت ممونم اگهه این کار رو برام انجام بدی مرسی.

    عرفان :
    سعی خودم رو میکنم !

  8. maryamss Says:

    چه جالب که به وال پیپیر میگی کاغذ دیواری.منم از این به بعد همینو می گم

    عرفان :
    اینقدر بهم گفتن نگو والپیپیر , بگو کاغذدیواری که معنی اصلی خودش رو بده …
    منم گفتمن چشم ! الانم پیشمون نیستم …
    🙂

  9. مهرداد Says:

    عکسات خیلی عالیه پسر

پاسخی بگذارید

