کاغذ دیواری عرفان !

سلام;

این کار رو همین جوری برای تست و بازبینی لوگوی وبلاگ زدم که با سایز بزرگ میذارمش که اگر مایل بودید استفاده کنید .. 

erfan-wallpaper-2008-small.jpg 
برای دیدن تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید

 در مورد کار چیز خاصی نیست که بخوام در موردش بنویسم, لوگو که تایپوگرافی هست و بکگراند هم یه ترفند شخصی هست که چند ماه پیش کشفش کردم که دوست دارم در اکثر کارهام با شیوه های مختلف ازش استفاده کنم. 

اینجوری ها هست که به خودم میگم آماتور !!! 

13 پاسخ to “کاغذ دیواری عرفان !”

  1. gajamoo Says:

    چرا فکری واسه این هدر وبلاگت نمیکنی؟!
    خب یکیشو سفارشی تر واسه خودت درست کن.
    موفق تر از همیشه باشی

    عرفان :
    شاید شما درست بگید ولی من فکر میکنم اگه هدر وبلاگ ساده باشه قشنگ تره تا هفت رنگ باشه …

    شاید نظرم تغییر کرد و یه هدر جدید با همین تلفیق رنگ گذاشتم …

    در کل ممنون بابت ایده تون ..

  2. gajamoo Says:

    وای الان دیدم.
    چقدر قشنگه.
    حتماً حجمش سنگینه که من دیر دیدمش؟!
    موفق تر از همیشه باشی

  3. ali786 Says:

    سلام
    من مرده این شکسته بندیه توام
    موفق باشی

    یا علی مدد .

  4. RaoRos Says:

    wheeee
    بسیار قشنگ
    آفرین
    با اون پترن استریپ مخصوص شما 😉

  5. maryamss Says:

    خیلی قشنگه.خوشمان آمد…حیف که ما از این کار ها بلت نیستیم

    عرفان :
    کدوم کارها … چنتا ترفند کوچولو …

    شما اگه خودتون بخواید مطمئن باش که خیلی چیزها یاد خواهید گرفت …

  6. raoros Says:

    آقا خجالت می دین، ممنون

  7. هانی راسخ Says:

    ممنونم عرفان
    ایمیلتون رسید

  8. raoros Says:

    وقتی یه استاد خوشش بیاد حتما خوب بوده 😉
    اگه فکر می کنی خوبه تو انجمنت بذار، یه لینکم خواستی به بلاگ من و نوید بده 😀

    عرفان:
    استاد کجا بوده, مقاله مفیدی هست که میگم اگه دیگران هم بخونن براشون مفیده …

    چشم, به بلاگ شما و نوید یه لینک میدم .

    🙂

  9. raoros Says:

    وای عالیه عالی! هر سه تاش! از خوشحالی داشتم می چسبیدم به سقف! ممنونممممم هوار تا !!!!!!!!

  10. [EHSAN] Says:

    سلام
    تبريك ميگم
    بنظر من قشنگ شده.
    ببخشيد ديگه حسش نبود برم تو مجيدآنلاين بنويسم همينجا نظرمو ميگم.

    خيلي عاليه رنگبندي و ايناش

    موفق باشي
    ياعلي(ع) مدد

  11. Hamid Says:

    عرفان جون کارت عالیه
    بازم میگم من خیلی سبک کاراتو دوست دارم
    و علاقمند به خودت و کارات هستم

  12. اوشگول Says:

    نمیخوایی ترفندت رو یاد بدی؟
    خسیس نباش دیگه جیگر.
    az gussin blur va chi estefadeh kardi?

    عرفان:
    اگه وقت بشه چرا که نه … در حال حاضر هم که مشغول هستیم تا ببینیم کی وقت آزاد پیدا میکنیم …

    خسیس بودن روی نت معنایی نداره !:)

  13. تک رنگ Says:

    سلام!
    زیبا!
    سپاس!

پاسخی بگذارید

