چه کسی میداند ؟

post-mail-05.jpg

چه کسی میداند عشق ; 

ماندن است یا رفتن !؟
رسیدن است یا نرسیدن ؟
حقیقت است یا دروغ ؟
عزت است یا ذلت ؟
قربانی کردن است یا فنا شدن ؟

از دید من : عشق یک زندگی پاره وقت هست !

7 پاسخ to “چه کسی میداند ؟”

  1. RaoRos Says:

    هممممم
    من در این قسمت سکوت می کنم به این شکل>>>> 😐

  2. رضا عظیمی Says:

    این زندگی پاره وقت ، زندگی تمام وقتمون رو زهرمارمون کرده …!

  3. Gajamoo Says:

    تکه های این قلب شکسته عکست رو میشه،به هم چسبوند و عین اولش درست کرد،اما قلب انسان وقتی شکست،دیگه هیچ وقت مث روز اولش نمیشه.
    موفق تر از همیشه باشی

    عرفان:
    منم با شما موافقم !
    این قلب کاغذی رو میشه وصله زد ولی قلب آدمیزاد رو نه !!

  4. محمد Says:

    نميتونم ادعاي با تجربگي و پختگي كنم … ولي چون خودم تاحالا سه تا رابطه مختلف رو تجربه كردم و حدودا 5 ماهه كه عاشق شدم ( از ته دل و قلب ) ، عشق نرسيدن است. براش ميميري ولي نميفهمه … سعي ميكني بهش بگي ولي هزارتا سنگ و چاله جلوي پات صف ميكشن … از كسي كمك بخواي ، ميگه نميتونم ! توي تنهايي بجاي فكر كردن به يه راه دائما رويا ميبافي كه اگر باهاش بودي چي ميشد و چي نميشد و خيلي مسائل ديگه … .

    عشق نرسيدن و در ياد معشوق مردن است .

    عرفان:
    سلام;
    تنها چیزی که میتونم در مورد شما بگم که امیدوارم بهش برسی🙂

  5. samanvb Says:

    عشق یعنی حسرت….

  6. maryamss Says:

    عشق؟!…..هوم…مقوله پیچیده ایست

  7. kourosh Says:

    سلام،وبلاگ جالبی داری دوست من! بهت تبریک میگم
    لینکت کردم شما هم لطف کن منو لینک کن،هرچی باشه تو سرویس غریبه هوای همدیگه رو داشته باشیم!
    منتظر کامنت شما هستم…
    موفق باشید

پاسخی بگذارید

