من

من اگه دختر بودم و یه پسر به خاطر عشق من خودکشی میکرد،
گریه نمیکردم
خوشحال میشدم، که کارم با همچین موجود پشه نفسی به جاهای باریک نکشید
  

7 پاسخ to “من”

  1. محمد کشوری Says:

    راست میگی به این چیزا فکر نکرده بودم …

  2. SaeedTNT Says:

    دقیقا ! به هر چیزی تو این مورد فکر کرده بودم جز این مورد !
    به قول حکیم رحمت الله: احسنت ! احسنت !

  3. گلي Says:

    اين ميتونه اينو برسونه كه خودت در مورد خودت اينجوري فكر ميكني!

    عرفان :
    من خودم کلی فرق میکنم, حالا شاید من یه کسی رو توی زندگیم داشته باشم !!!

  4. raoros Says:

    دقیقا من قبلا فکر کردم و به همین نتیجه رسیدم در موارد مشابه😀

  5. مصطفی Says:

    به نام خدا
    بسیار نکته ی ظریفی بود آقا محمد عزیز!
    به نظر من اگر طرف خیلی هم ادعای عاشقیش بشه میتونه تا آخر عمر مجرد زندگی کنه!
    اما متاسفانه بعضی بچه سوسولا برداشتشون از زندگی چیزه دیگه ای هستش.
    فدات…

  6. تراموا Says:

    یعنی تخت و اینا؟

  7. samanvb Says:

    میگم میخولید هر کی برداشتشو از زندگی بگه
    برداشت من:دنبا خوابیست که اگر آن را باور کنی پشیمان میشی!

پاسخی بگذارید

