خستگی و دلتنگی !

 

خستگی و دلتنگی فقط با يه کمی توجه تموم ميشه
با کسی باش که بهش نياز داری
به فکر کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی به فکر کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی

5 پاسخ to “خستگی و دلتنگی !”

  1. [EHSAN] Says:

    سلام عرفان خان
    نگفتم كه چرا سايز عكسهات بزرگند كه.. ميخواستم ببينم مانيتورت چند اينچه كه چنين رزوليشني بهش دادي راستي ماركشم به ما نگفتي ها!!

    اتفاقا ما هم دوست داريم عكس گل نرگس سايز بزرگ داشته باشيم البته براي ما وقتي بكار مياد كه روي كار پترن نداده باشي.. اگر داشتي خوشحال ميشويم جميعا

    يا علي

    عرفان:
    سلام خدمت شما دوست عزیز
    سایز عکسها رو بنا به دلایل مشابه شما که دیگر دوستان عرض کردن به سایز 1024 در 768 تغییر داده میشود. یعنی در ارائه تصاویر بعدی … اگر میبینید پترنی روی کار هست دیگه این عادتی شده که زمان میبره که ترک شود.

    موفق باشید.

  2. میثم دهقانی Says:

    سلام. خدا قوت عرفان جان. لوگوی قشنگی زدی. خوشم اومد. کاراتم توپه. موفق باشی.

    با: “صبحانه ای با یک معتاد بالاترین!!” به روز هستم
    http://neskafe.wordpress.com

    عرفان :
    سلام دوست عزیز, خواهش میکنم. نظر لطف شماست

  3. زمان Says:

    محمد جون همچین کسی فعلا که وارد زندگی ما نشده

  4. raoros Says:

    چقدر زیباست
    کاملا حسی رو که می گی تلقین می کنه
    بعدش هم نه بابا من کجا گرافیستم؟
    بعدش دوم هم خداحافظی کچا بود؟ اخه دیروز سه تا با هم آپدیت کردم احساس بی محتوایی بهم دست داد! حالا گفتم یه چند روز صبر کنم!

    عرفان :
    نظریه شخصی من از کلمه گرافیست :
    هر فردی که بتواند چیزی را خلق کند, هر چند آن چیز در دید اول بسیار ابتدایی و ساده باشد, به خالق آن گرافیست گفته میشود.

    پس خواهشاً شکسته نفسی نفرمائید….

    در مورد اپدیت هم منم مثل شما باید یه چند روزی آپ نکنم تا برگردم به روال عادی خودم.

    همین 🙂

  5. melisa Says:

    salam..man ham doost daram ba shoma va dar kenaretoon basham…mamnoon

پاسخی بگذارید

