جلد سررسید 1387

چند مدت پیش این طرح رو بنا به سفارش مرکزی برای طرح روی جلد سررسید 1387 زده بودم, رنگ سبز کار اصلی هست و اون رنگ آبیه هم برای اتد زدم که ببینم چه جوری میشه …

برای دیدن تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید

برای دیدن تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید

سعی کردم زیاد ژیگول بازی نشه و در عین سادگی قشنگ هم باشه, فکر کنم تا الان هم دیگه چاپ شده باشه.

یک پاسخ to “جلد سررسید 1387”

  1. ali786 Says:

    سلام
    عرفان عزیز خودم آقا من ارادت خاصی به شما دارم

    یا علی مدد .

    از این به بعد رو از تو کامنت ها پاک کن :
    راستی یه پیشنهاد کار دارم (کار ثابت تو شرکت ) اگه موافقی برام میل بزن
    مخلصیم عرفان

پاسخی بگذارید

