من و محرم و خوزستان !

شاید تیتر یه خورده بچه گونه باشه … ولی چیزی به ذهنم نرسید, منظورم این بود که دارم میرم خوزستان برای تاسوعا و عاشوراء که بتونیم یه کوچولو عزاداری کنیم.

حتما میگین که مگه تهران چشه ؟!؟

 

این کار هر سال من هست که ماه محرم پا میشم میرم اونجا و شهر به شهر پرسه میزنم … زودتر از اون چیزی که فکرش رو میکردم بهش رسیدم … دارم وسایلم رو جم و جور میکنم که به یکی از شهرهای حاشیه خلیج همیشه فارس عزیمت کنم. هر چند که خودم متولد اون نحواحی هستم !!!

سعی میکنم با دست پر برگردم ..
التماس دعاء.

4 پاسخ to “من و محرم و خوزستان !”

  1. amir Says:

    erfan jan salam
    age mikhay vaghean karbala ro be cheshme khodet tooye iran bebini, rooze tasoa va ashoora boro khoramshahr va maraseme mokabha ke dar khiabane ordibehesht bargozar mishe ro bebin… motmaen bash az didane shokoohesh , moo roo tanet sikh mishe

  2. [EHSAN] Says:

    سلام
    كه گفتي دست پر بر ميگردي؟!!
    چقدر دلمو صابون بزنم كه براي منم دعا ميكني؟

    ياعلي(ع)

  3. زیر خط IT Says:

    ای بابا تو هم که از خودمونی ، بهت لینک دادم

  4. میلاد چمنی Says:

    سلام وب خیلی خوب یداری
    امید وارم به کارهات بتونی با م.فقیت هر چه بیشتر ادامه بدهی

پاسخی بگذارید

