کاغذدیواری محرم

از اونجایی که علاقه ای بس زیاد به طراحی دارم, چند مدت پیش چنتا کاغذدیواری طراحی کردم با مناسبت ماه محرم که با سایز اصلی میذارم اینجا تا شما دوستان استفاده کنید.

24 پاسخ to “کاغذدیواری محرم”

  1. رضا Says:

    سلام عرفان جان
    چطوری برادر؟!
    طرحات عالین….عالی.
    راستی برام دعا کن.حالم بدجوری خرابه…..
    سبز باشی
    دوستدارت/رضا

  2. gajamoo Says:

    من نوکر حضرت ابوافضل العباسم.
    لطف می کنی یه طرح شخصی واسه من از حضرت ابوافضل درست کنی؟
    می خوام بذارم رو دسکتاپ.
    لذت بردم.
    موفق تر باشی

  3. رضا Says:

    سلام

    عرفان جان دستت درد نکنه

    امیدوارم همیشه از این طرح های زیبات درست کنی!

  4. gajamoo Says:

    سلام.
    هیچ ایمیلی دستم نرسید آقا عرفان.
    gajamoo@yahoo.com
    موفق تر باشی

  5. gajamoo Says:

    الان دستم رسید و کلی فیض بردم.
    اجرت با قمر بنی هاشم
    موفق تر باشی

  6. آرش Says:

    بابا سلام محمد جان !
    خوب شد اینجا رو دیدم بهم سر بزنم بعد تبادل لینک کنیم !

  7. gaffhalf Says:

    سلام عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

  8. رضا یعقوبی Says:

    سلام از طرحهایی که زدی معلوم کارت درست میشه یه خواهش ازت کنم یه طراحی قشنگ برای بنر هیئت می خوام با عکس کربلا و اسم امام حسین اگه برام طراحی کنی ممنونم انشالله امام حسین نگهدارت

    عرفان :
    سلام دوست عزیز, خیلی دلم میخواست کمکتون کنم ولی فصل امتحانات هست و همه چیز رو تعطیل کردم. شرمنده

  9. saba Says:

    mer30

  10. حسين Says:

    موئيد باشي گل پسر

  11. امین Says:

    ممنون بسیار زیباست!
    من از این طراحی شما در وب سایت خود استفاده کردم ان شاء ا… که راضی باشید.

  12. محسن Says:

    از طرحهاي بسيار زيبايت كمال تشكر را دارم

  13. kevin Says:

    آقا دمت گرم

  14. T.GH Says:

    سلام
    دستتون درد نکنه زیبا هستند.. با اجارتون من ازشون تو یک تیکه فلشم استفاده کردم. راضی باشین انشاالله.

  15. ماهان Says:

    سلام
    طرح های زیبایی بودند .
    با اجازه برداشتم

  16. میثم Says:

    salam erfan jan
    kheili tarhat ghashangan
    man ba ejazat 3 ta sho gozashtam to pagam vase download
    khoshhal misham baham tabadole etelaat konim
    manam graphistam
    faregoltahsile in reshteam
    aghe mayel bashi mitonmi baham baham hamkari konim
    montazere javabetam

  17. خبرگزاری نجم آرت Says:

    سلام.با اجازه شما از طرحهای شما در صفحه اول استفاده گردید.با سپاس

  18. msf Says:

    salam karhaye khobi bod enshaallah estemrar dashte bashad

  19. حاجی Says:

    سلام
    امیدوارم موفق باشی
    اگه زحمت نیست یدونه طرح برای میز کار من بفرست

  20. محسن Says:

    خیلی ممنون – امیدوارم موفق باشی

  21. شیرین Says:

    محشرههههههههههههههه

  22. tara Says:

    عالی بود
    موفق باشید

  23. علی Says:

    سلام دوست عزیز
    من از طراحی حات خیلی خوشم اومد
    میشه یه عکیس مثلثی شکل (png) واسم طراحی کنی در مورد محرم
    که بزارم گوشه هدر سایتم
    پایین – سمت چپd

    ممنون میشم
    هر موقع درست کردی به ایمیلم بفرستی
    یا علی

  24. امير علي Says:

    سلام خسته نباشين تصاوير زيبايي بود
    اگه يه كد مرثيه هم از اقاي ميرداماد برا ي وبلاگت انتخاب كني
    خيلي بهتر ميشه.
    واقعا گرفتارم………..
    التماس دعا

پاسخی بگذارید

