محرم

محرم امسال در فضایی سرد و زمستانی به یاد ماندنی شروع میشه …
من که موندم برنامه هام کی جور میشه که کوله ام رو بگیرم و راهی خوزستان بشم … طی روزهای آینده از قطعی شدن این تصمیم بیشتر مینویسم …


شاید شنیده باشید که محرم های شهرهای حاشیه خلیج فارس خیلی خیلی دلچسب هست …

پی نوشت :
پارسال تجربه اش رو داشتم !

4 پاسخ to “محرم”

  1. رضا Says:

    سلام عرفان جان
    فرارسیدن ماه محرم رو تسلیت می گم.
    اتفاقا من شب یلدا اهواز بودم.خیلی خوش گذشت چشمت روز بد نبینه یه تصادف توپول هم کردم….
    مردم باصفایی داره..تو اعیاد و مراسم(هم شادی هم عزاداری) کم نمیذارن.
    خلاصه ما رو اونجا فراموش نکنیا…
    سبز باشی/رضا

  2. محمد Says:

    سلام آقا عرفان
    بلاگ جدید مبارک!
    ببینم بلاگ قبلیت چی بود؟ پبامبر وب نویس؟!

  3. عرفان Says:

    سلام;
    آره … وب قبلی من پیامبر وب نویس بود … خدا رحمتش کنه ….

    حالا دیگه اینجاست ..

  4. gajamoo Says:

    السلام علیک یا ابوالفضل العباس
    موفق تر باشی

پاسخی بگذارید

