BMW با طعم فتوشاپ

سلام

بعد از مدتها دوباره فرصت پیدا کردم اینجا رو به روز کنم. یک نقاش آلمانی با ذوق و سلیقه دست به اقدامی زیبا و خیلی جالب زده که نقاشی بر روی ماشینهای مدلهای قدیمی به سبک های جالب و خیلی قشنگ.

در ادامه میتونید دیگر نقاشی های این نقاش خوش ذوض آلمانی رو ببینید. من خودم علاقه خیلی شدیدی به جمع آوری عکسهای ماشین اونم به صورت گسترده دارم, البته این کار رو وقتی که وقت خالی پیدا کنم انجام میدم.:)

bmw-01

bmw-02

bmw-03

bmw-04

در آینده عکسهای بیشتر از آثار این نقاش خوش ذوق رو به نمایش میذارم. سبز باشید.

عرفان

برچسب‌ها: , , , , , , ,

2 پاسخ to “BMW با طعم فتوشاپ”

  1. عادل رحیمی Says:

    جالب بود ممنون

  2. سيد حميد .س Says:

    سلام عرفان جان
    باز ميبينم زدي تو مايه هاي بي ام و و از اين حرفا !!
    ميگم كه تغيير آدرس دادم
    لينك رو بي زحمت اصلاح كن بزار وبسايت تخصصي افتر افكت
    موفق باشي
    ياعلي

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

